دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: هر مسئولی اگر با عملکرد ضعیف خود ناامیدی را به مردم تزریق کند قطعاً خائن به کشور، نظام و مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر، اظهار داست: ماموریت مهم پیامبران الهی ترساندن مردم از روز قیامت و محاسبه اعمال آنها است.

وی افزود: ده ها آیه قرآن پیرامون انذار و ترساندن مردم آمده است؛ حسرت شدید برای همه کسانی که بی پروا گناه می کنند و از فرصت های عمر برای انجام اعمال صالح بهره نمی‌گیرند روز قیامت خواهد بود.

امام جمعه عالیشهر گفت: دلبستگی به دنیا و هدف قرار دادن رسیدن به پول ریاست و شهرت باعث غفلت انسان از خدا و گرفتار شدن در دام شیطان خواهد شد که حتی افراد با سابقه طولانی عبادت و نزدیکی به ائمه علیه السلام هم بودند که شکار شیطان شده و عاقبت آنها به دوزخ ختم شده است.

وی افزود: بیانات مهم امام امت در ۱۴ خرداد هر سال اگر توسط مردم و مسئولین فهمیده و به آن عمل شود تمام نقشه های دشمنان برای یک سال پیش رو را خنثی می کند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد بیان کرد: کلید واژه ایمان و امید برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید با تمام توان توسط مسئولین و مردم محقق شود؛ ادامه دادن راه امام که باعث عزت و حیات ما شده و همه مشکلات را حل می کند جز با ایمان و امید میسر نیست، امروز هم مثل سابق استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و قدرتمندان زورگو و تجاوز در مقابل ملت ایران صف کشیده‌اند دشمنی آنها با عقب نشینی ما کم نمی شود بلکه بیشتر هم خواهد شد در دولت‌های سابق عقب‌نشینی شد و کمک به آمریکا هم کردند اما آن‌ها جدی تر شدند.

وی یادآور شد: تمام تلاش دشمن تضعیف ایمان و امید و مردم ایران است، لذا مشکلاتی که در زمینه معیشت و تورم مردم را آزار می دهد به رخ جوانان می کشد و آنها را مایوس کند.

خطیب جمعه عالیشهر عنوان کرد: همه مشکلات اقتصادی قابل رفع است و رفع خواهد شد؛ دولت فعلی سالم ترین و پر تلاش ترین دولت برای حل مشکلات مردم است که مایه امیدواری است؛ پدیده های امید آفرین زیادی هست که دشمن نمی خواهد بگذارد ما اینها را ببینیم، پیشرفت ها در عرصه های علم و فناوری که رتبه های اول تا چهارم دنیا را به خودمان اختصاص داده ایم که یکی از نمونه هایش موشک فراصوت فتاح است.

وی ادامه داد: ارتقاء جایگاه ایران در ارتباط با کشورهای منطقه و جهان علی رغم تلاش های آمریکا و اسرائیل برای منزوی کردن ایران نشان از قدرت روز افزون ما دارد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد خاطرنشان کرد: دریافت پنج جایگاه مهم بین المللی توسط ایران در کمتر از سه ماه، رای مثبت ۵۴ عضو گروه بین‌المللی آسیا-اقیانوسیه به ایران برای عضویت در دو نهاد سازمان ملل، اجماع کشورهای عربی آسیایی به ریاست ایران در مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل و ... نشان از شکست دشمنان ما در منزوی کردن ایران است.

وی گفت: آخرین تلاش دشمن اغتشاشات سال گذشته بود که می گفتند کار ایران تمام است اما ملت ایران را نشناختند که تو دهنی به دشمن زد و آنها را ناکام گذاشت.

امام جمعه عالیشهر بیان داشت: از دشمن نباید غفلت کنیم، برای آینده برنامه دارند می خواهند پایه فتنه آینده را ناامیدی مردم قرار بدهند لذا هر مسئولی اگر با عملکرد ضعیف خود ناامیدی را به مردم تزریق کند قطعاً خائن به کشور، نظام و مردم خواهد بود، البته گشت ارشاد مدیران در دولت مردمی فعال شده و مدیران نالایق را یکی پس از دیگری از چرخه مدیریت حذف می‌کند که امیدواریم سریعتر در کل کشور این مهم انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha