یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شناسایی ناب ۸

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: مصاحبه تخصصی عرصه پژوهش هشتمین فراخوان شناسایی طلاب استعداد برتر طلاب مقاطع سطح ۲و ۳ در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار شد.

سمیه احمدی طیفکانی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، از برگزاری مصاحبه شناسایی طلاب استعداد برتر در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خبر داد و اظهار کرد: دو طلبه هرمزگانی برای اولین بار به مصاحبه تخصصی پژوهش ناب ۸ دعوت شدند؛ تاکنون طلاب هرمزگانی در عرصه آموزش موفق می شدند در فراخوان استعدادهای برتر شرکت کنند و در مرحله مصاحبه نیز به عنوان استعداد برتر امتیاز لازم را کسب کنند؛ امسال برای اولین بار یک طلبه از سطح دو مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بندرعباس و یک طلبه از سطح سه موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(سلام الله علیها)بندرعباس موفق شدند به مرحله مصاحبه تخصصی پژوهش ناب ۸ راه پیدا کنند.

برگزاری مصاحبه تخصصی عرصه پژوهش هشتمین فراخوان شناسایی استعدادهای برتر هرمزگان

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان تصریح کرد: این طلاب ابتدا در مصاحبه علمی شرکت کردند سپس مصاحبه تخصصی عرصه پژوهش از آنها گرفته شد، پس از بررسی مستندات ذکر شده و امتیازات علمی و مصاحبه پژوهشی توسط معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، نتایج طلاب مستعد برتر مدارس علمیه اعلام می شود.

وی ادامه داد: دو طلبه دیگر استان هرمزگان هم در عرصه آموزش شرکت کرده اند که نتیجه مصاحبه علمی آنان نیز به صورت رسمی از مرکز اعلام می شود.

احمدی طیفکانی با اشاره به اینکه فراخوان استعدادهای برتر در سه عرصه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و همچنین بخش تدریس اساتید، خاطرنشان کرد: نتایج مصاحبه بعد از بررسی در کمیسیون مرکز به اطلاع مدارس خواهد رسید.

وی در پایان گفت: امید است با بازخوانی آیین‌نامه فراخوان توسط مدیران و معاونان محتوایی مدارس استان زمینه توانمندی طلاب و اساتید در زمینه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی فراهم گردد و در مصاحبه پژوهشی ناب ۹ شاهد شناسایی و جذب طلاب و اساتید بیشتری باشیم.

برگزاری مصاحبه تخصصی عرصه پژوهش هشتمین فراخوان شناسایی استعدادهای برتر هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha