یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ترم تابستانه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صادق آل محمد(ص) از برگزاری دوره تابستانه ویژه طلاب سفیران هدایت در ۱۲ واحد به صورت فشرده در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام صادق بختیاری فرد در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به برگزاری دوره ترم تابستانه در مدرسه علمیه سفیران هدایت صادق آل محمد(ص) فسا، اظهار کرد: این دوره در ۱۲ واحد به صورت فشرده ویژه طلاب سفیران هدایت برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری دوره تابستانه اشاره کرد و افزود: این دوره به منظور ارتقای تحصیلی طلاب و با ارائه ۱۲ واحد عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد، همچنین امکانات این دوره شامل خوابگاه مجهز، صبحانه، ناهار، شام، زمین چمن مصنوعی، زمین بازی والیبال، کتابخانه بی نظیر، سالن مطالعه پیشرفته و به همراه برنامه های متعدد فرهنگی – ورزشی است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت فسا خاطرنشان کرد: این دوره از ۳ تیر آغاز و تا ۲۶ مرداد به پایان می رسد، همچنین تاکنون تعدادی از طلاب از سراسر کشور از جمله بوشهر، اصفهان، لرستان، سیستان و بلوچستان وغیره در این دوره ثبت نام کرده اند.

وی در پایان گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره تابستانه می توانند با شماره ۰۹۱۷۵۸۱۸۵۰۷ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آمنه غلامی نژاد IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    برنامه خوبی است