یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی منش گفت: دولت جلوی تغییر بی رویه کاربری اراضی کشاورزی را بگیرد و اراضی کشاورزی را سنددار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از روشهر، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر، اظهار داشت: تقوا دژ محکم و قلعه استوار مومن در برابر گناه و معصیت است.

وی افزود: صبر و امید به آینده روشن موجب پویایی و حرکت انسان می شود و تجمل گرایی و عدم مهار دلبستگی به دنیا آفتی خطرناک و مانعی بزرگ در جهت رشد و معنویت انسان است.

امام جمعه بندر ریگ گفت: اقتدار و آزادی و استقلال ایران اسلامی مرهون خون صدها هزار انسان شجاع و فداکار و شهیدی است که خون دادند تا جمهوری اسلامی عزتمند شود.

وی ادامه داد: شهدا با نثار جان خود، امنیت و آسایش و اقتدار را به جامعه اسلامی هدیه دادند.

حجت الاسلام هاشمی منش با بیان اینکه یکی از مولفه های قدرت، امنیت غذایی و تامین مایحتاج مردم است، گفت: جهاد کشاورزی و دولت با حمایت از کشاورزان در تولید و برنامه ریزی در عرضه کالا، امنیت غذایی را تامین کند.

وی تاکید کرد: دولت جلوی تغییر بی رویه کاربری اراضی کشاورزی را بگیرد و اراضی کشاورزی را سنددار کند.

حجت الاسلام هاشمی منش با بیان اینکه حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) الگوی ازدواج آسان و مقدس هستند، خاطرنشان کرد: ترویج و فرهنگ سازی ازدواج آسان نیازمند مشارکت همگانی است.

وی ابراز کرد: اساس ازدواج در اسلام، سادگی و ملاک خوشبختی در ازدواج، محبت است نه تشریفات و چشم و هم چشمی و هزینه های سنگین.

امام جمعه بندر ریگ بیان داشت: بدخواهان نظام مقدس اسلامی می خواهند در جامعه پیوند مبارک ازدواج شکل نگیرد و اگر گرفت دوام نداشته باشد که مردم و دولت برای ازدواج آسان در جامعه تلاش کنند.

وی عنوان کرد: سفر رئیس جمهور ایران به حیات خلوت آمریکا نشان از قدرت جهانی جمهوری اسلامی ایران است و افول امریکا سرعت گرفته و اسرائیل برای زوال خود عجله دارد و محور مقاومت مصمم تر از گذشته برای از بین بردن غده سرطانی در تلاش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha