یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
م

حوزه / امام جمعه آران وبیدگل گفت: حضور رئیس جمهور در قلب حیات خلوت آمریکا بارقه امید را در دل دوست داران نظام اسلامی ایران و وحشت را در جبهه استکبار جهانی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل در مصلای این شهر ضمن تبریک فرارسیدن عرفه و عید قربان، اظهار داشت: تناسب روز عرفه و عید قربان یک سیر معرفتی است که عرفان عملی آنها که اشتیاق به لقاء الله است، حاصل می‌شود.

امام جمعه آران و بیدگل، تصریح کرد: نجات بشریت از خود پرستی و ظلم مهمترین دستاورد عرفه و عیدقربان است.

وی به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین اشاره و ابراز کرد: حضور رئیس جمهور در قلب حیات خلوت آمریکا بارقه امید را در دل دوست داران نظام اسلامی ایران و وحشت را در جبهه استکبار جهانی ایجاد کرد و نشانه‌های افول نظام تک قطبی لیبرال دمکراسی را به نمایش گذاشت.

امام جمعه آران و بیدگل به پیام‌های بازی مقتدرانه دولت ایران در حیات خلوت آمریکا اشاره کرد و گفت: شکست یک جانبه‌گری و اضمحلال هژمونی آمریکا از پیام‌های اقتدار ایران است.

حجت الاسلام سلیمانی به حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین و به درک واصل شدن و زخمی شدن تعدادی از آنها اشاره کرد و گفت: این مهم نشان از حقانیت نظام اسلامی ایران است.

وی به تشریح فضیلت های ماه ذی الحجه پرداخت و اظهار کرد: فضلیت‌های بی‌شماری در این ماه وجود دارد که هرکدام دلیل بر حقانیت مکتب اصیل اهل بیت(ع) می‌باشد.

امام جمعه آران و بیدگل خاطرنشان کرد: باید در فضای حقیقی و مجازی در دفاع از صاحبان مظلوم غدیر سهیم باشیم و با راه‌اندازی کاوران‌های شادی و برپایی جشن و سرور در گسترش معارف اهل بیت(ع) در جهان اسلام بیش از پیش تلاش شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha