شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حمید افتخاری

حوزه / امام جمعه صالح آباد، با بیان اینکه حمله پلیس آلبانی به منافقین مهم‌ترین درس عبرت برای دلدادگان به غرب است، گفت: دولت‌های غربی نشان دادند هنگامی که کارشان با کسی تمام شود، آن را به زباله دانی می‌اندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حمید افتخاری امام جمعه صالح آباد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به دیدار اخیر رهبر گروه حماس با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: این دیدار از اهمیت بسیار بالایی در شرایط فعلی برخوردار بود که لازم است فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این جلسه را با دقت مطالعه کنیم.

وی حمله دولت آلبانی به مقر منافقین را اقدامی بی‌نظیر خواند و گفت: در سالروز تشکیل این گروهک و اعلام عمومی آن برای مبارزه مسلحانه با جمهوری اسلامی، این حادثه مهم را باید به صورت دقیق واشکافی کنیم.

امام جمعه صالح آباد افزود: این اتفاق در حالی رخ داد که تمامی کشورهای حامی تروریست هم این گروهک را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه این مسئله مهم‌ترین درس عبرت برای دلدادگان به غرب است، اظهار کرد: دولت‌های غربی نشان دادند هنگامی که کارشان با کسی تمام شود، آن را به زباله دانی می‌اندازند.

حجت الاسلام افتخاری، با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: معایب مصرف گونه‌های مختلف مواد مخدر در کشورها باید برای خانواده‌ها و جوانان بیان شود و از خطرات و آسیب‌های آن آگاه شوند.

وی با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، گفت: این مناسبت‌ها بهترین زمان برای امام شناسی و آشنایی ما با اهل بیت(ع) و الگو قراردادن سیره این بزرگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha