جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1093062
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
اراک

حوزه/ اولین جلسه کارگروه تحکیم خانواده در راستای تحکیم و تعالی خانواده در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز اولین جلسه کارگروه تحکیم خانواده با حضور خانم پروین مفتح زاده مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی و ملیحه وکیلی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، خانم زمانی مسئول موسسه مردم نهاد جوانی جمعیت و دیگر اعضای این کارگروه در مهمانسرای مدیریت حوزه خواهران استان برگزار شد .

خانم وکیلی مسئول کارگروه تحکیم خانواده در اراک بیان کرد: بناست که بسترسازی هایی در خصوص تشکیل تحکیم و تعالی خانواده انجام شود و به دنبال راهکارهایی برای جوان ها هستیم که تشویق به ازدواج و تشکیل خانواده شوند .

وی ادامه داد: می‌خواهیم کار را تخصصی آغاز کنیم زیرا اگر تخصصی کار نشود سطح کار زیاد شده اما عمقش کم می شود و آسیب هایی که در اجتماع وجود دارد بخاطر سطحی شدن کارها می باشد.

در ادامه خانم مفتح زاده گفت: هریک از اعضای این کارگروه نمادی از یک ملت و سرحلقه هستید که می توانید به عنوان یک محور عمل نمایید.

وی ادامه داد: هم افزایی را به عنوان هدف قرار دهیم چون داشتن هم افزایی موجب تقویت روابط اجتماعی می شود که این روابط خوب می تواند موثر باشد.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: در کارگروه تحکیم خانواده نوجوانان را وارد کنید، آن ها واقع گرایی می کنند در حالی که ما در باور خود آرمان گرایی می کنیم .

وی در پایان با اشاره به اینکه نوجوانان به دنبال عزت اجتماعی هستند اظهار کرد: باید به نوجوانان میدان داد چون اگر آن‌ها کار تشکیلاتی انجام دهند خودشان پای منبر بزرگان خواهند نشست و با یک دید باز وارد اجتماع می شوند که این می تواند در زندگی آینده آن ها هم اثر گذار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha