شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: جوانانی که در مسیر دیانت و تقوا حرکت می‌کنند هرگز در دام اعتیاد و قاچاق مواد مخدر گرفتار نمی‌شوند، بنابراین باید با نهادینه سازی فرهنگ ایرانی اسلامی ریشه این معضل اجتماعی در کشور خشکانده شود.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: طبق آمارهای بین المللی ایران در راه مبارزه با مواد مخدر سالیانه هزینه‌های مالی و انسانی بسیاری را متحمل می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: از سوی دیگر، سالیانه شهدای بسیاری در راه مبارزه با مواد مخدر در جمهوری اسلامی به شهادت می‌رسند که این بهترین گواه بر مقدم بودن ایران در جبهه مبارزه با مواد مخدر در جهان است.

وی افزود: باید با فرهنگ‌سازی درست ریشه قاچاق مواد مخدر و اعتیاد در جامعه ما خشکانده شود، زیرا اعتیاد دامی برای جوانان ماست که توسط دشمنان این کشور پهن شده و می‌خواهند با این توطئه جوانان ما را زمین‌گیر کنند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: اعتیاد در عمل، بنیان‌های خانواده را نابود می‌کند و امروز یکی از عوامل از هم گسستگی خانواده‌ها و زوجین همین اعتیاد است، بنابراین نگاه ما به مقوله احتیاط باید کاربردی و عملی باشد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران اظهار کرد: با وجود اینکه ایران، سالیانه هزینه‌های بسیاری برای مبارزه با مواد مخدر متحمل می‌شود ولی سازمان‌های جهانی هیچ حمایتی از کشورمان در این راه ندارند، که این مایه تأسف می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: بی‌گمان ایران امروز سدی در مقابل ترانزیت مواد مخدر به تمام دنیاست، لذا باید حمایت‌های مالی و لجستیکی از ایران به صورت کامل صورت گیرد تا ریشه این بلای خانمان سوز در منطقه و جهان خشکیده شود.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد به باورهای دینی و ملی یکی از بهترین راه‌های مبارزه با اعتیاد در جامعه است، اظهار کرد: جوانانی که در مسیر دیانت و تقوا حرکت می‌کنند هرگز در دام اعتیاد و قاچاق مواد مخدر گرفتار نمی‌شوند، بنابراین باید با نهادینه سازی فرهنگ ایرانی اسلامی، ریشه این معضل اجتماعی در کشور خشکانده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha