یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور

حوزه/ هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با عنوان هیأت‌ و تربیت دو با محوریت اوقات فراغت به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با عنوان هیأت‌ و تربیت دو با محوریت اوقات فراغت و با حضور ۵۰۰ نفر از مدیران هفدهمین هیآت‌ مذهبی به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

اساتید این همایش حجج اسلام سیدحسین مومنی، سیدمحمدانجوی نژاد، سیدعلیرضا تراشیون، سیدهادی حسینی اصل، محمدمهدی ماندگاری، محسن قنبریان، مهدی هادی، یاسر ماهری، محسن انبیایی و حامد تقدیری هستند.

در دومین همایش هیأت‌ و تربیت مداحان برجسته کشوری ازجمله غلامرضا عینی فرد، ولی الله کلامی، مهدی سلحشور، مهدی رسولی و نماینده رئیس جمهور در امور مردمی سازی سید احمد عبودتیان نیز به عنوان اساتید حضور دارند.

محورهای این همایش موضوعاتی از جمله اصول، مبانی و ملاحظات تربیتی در برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان، اردو و ظرفیت‌های تربیتی آن، ملاحظات اجرایی و تشکیلاتی هیأت‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت، مدیریت هیجان نوجوان و برنامه‌های اوقات فراغت، ظرفیت اوقات فراغت و استعدادیابی و استعدادشناسی نوجوان، فضای مجازی و اوقات فراغت و راه‌های ایجاد جذابیت با رویکرد تربیتی در برنامه‌های اوقات فراغت را شامل می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha