دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه فعلاً در حد حرف است و باید تلاش جدی و عملیاتی برای تعامل بین صنعت و دانشگاه صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در آیین افتتاح واحد تولید انواع سیم لاکی که با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و مسئولان استانی برگزار شد، با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه فعلاً در حد حرف است، اظهار داشت: باید تلاش جدی و عملیاتی برای تعامل بین صنعت و دانشگاه صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر گام‌های خوبی در زمینه تحقق تعامل بین صنعت و دانشگاه صورت گرفته است، افزود: یکی از اولویت‌های امروز، تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه، واژه «ما می‌توانیم» را معنی کردند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه اصلی مدیران، اهتمام به سخنان رهبر فرزانه انقلاب به عنوان نقشه راه است.

وی با یادآوری اینکه شرایط امروز کشور ایجاب می‌کند تا متناسب با شرایط حرکت کنیم، ادامه داد: یکی از رویکردهای اصلی امروز برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای، تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه است، چرا که به اهتمام به این موضوع می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha