یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تصاویر/ اعلام  نتایج مسابقه «یاد یار مهربان»  با موضوع وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره)

حوزه / همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، مراسم قرعه کشی مسابقه یاد یار مهربان با محوریت وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) با مجموع تعداد ۱۲۴ نفر شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، مراسم اعلام نتایج مسابقه «یاد یار مهربان» با موضوع وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) به همت حوزه علمیه خواهران استان یزد و مشارکت معاونت سیاسی امنیتی استانداری امروز برگزار شد.

در ابتدا این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با تبریک فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت: امروز روز اول ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) است، زهرایی که مادرش خدیجه کبری (س) مال کثیر خود را در راه خدا و اسلام داد و خداوند در قبال آن خیر کثیر و کوثر را به ایشان عطا کرد.

وی افزود: در حدیث قدسی آمده که خداوند به پیامبر (ص) فرمود: «یـا أَحْمَدُ! لَوْلاکَ لَما خَلَقْتُ الْأَفْلاکَ، وَ لَوْلا عَلِیٌّ لَما خَلَقْتُکَ، وَ لَوْلا فاطِمَهُ لَما خَلَقْتُکُما؛ ای احمد! اگر تو نبودی، جهان را نمی‌آفریدم و اگر علی نبود، تو را و اگر فاطمه نبود، من شما دو نفر را نمی ‌آفریدم.» چرا که باید مسیر جانشینان بر حق پیامبر(ص) از حضرت زهرا (س) گسترش یابد و بنابراین امروز سالروز ازدواج دو بزرگواری است که اگر حضرت علی(ع) نبود، برای حضرت زهرا(س) همتایی پیدا نمی‌شد و اگر حضرت زهرا(س) نبود، برای حضرت علی(ع) همتایی در این عالم نبود.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی ضمن تشکر از مشارکت و همکاری معاونت سیاسی امنیتی استانداری یزد، خاطرنشان کرد: امیدوارم این قبیل همکاری‌ها و تعاملات فرهنگی مستمر بوده و سبب ارائه خدمات فرهنگی موثر و مفید به جامعه شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه در دو بخش مسابقه آنلاین از متن وصیت نامه سیاسی–الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و تولید پادکست یا فیلم کوتاه از وصیت نامه حضرت امام(ره) برگزار شد که ۱۲۴ نفر در این رقابت شرکت کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در ادامه به ارائه گزارشی در این رابطه پرداخت و خاطرنشان کرد: همانند سنوات گذشته، همزمان با ایام ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌های متنوعی در سطح استان توسط حوزه علمیه خواهران یزد برگزار شد و مسابقه یاد یار مهربان نیز یکی از برنامه‌های انجام شده بود که مورد استقبال واقع شد.

وی خاطرنشان کرد: گرچه زمان برگزاری مسابقه کوتاه بود، با این وجود، از استان‌های یزد، سیستان بلوچستان، اصفهان، مازندران، بوشهر، همدان، فارس، خوزستان، تهران، زنجان و البرز، ۳۴ نفر برگزیده شدند و ۱۴ نفر از برگزیدگان، امروز به قید قرعه انتخاب و جوایز آن‌ها در روز عید بزرگ غدیر، اهدا خواهد شد.

اسامی برندگان از طریق لینک ذیل قابل مشاهده است

https://www.whc.ir/system/file/۵cd۲b۰c۵ac۸۲۹۸c۸ed۰۸۴۶۹۶e۴۲۵c۲fb.pdf

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha