دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ نشست هم اندیشی دینی و فرهنگی کشور پاکستان در مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه و تعدادی از کارشناسان دینی و فرهنگی کشور پاکستان برگزار شد، راههای تقویت ارتباطات دینی و فرهنگی حوزه های علمیه ایران با حوزه های علمیه پاکستان در زمینه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه در این جلسه هم اندیشی برضرورت تعامل و همکاری هر چه بیشتر حوزه های علمیه و ارائه متقابل ظرفیت ها و تجربیات امور دینی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان تأکید کردند و ابراز داشت: ظرفیت های گسترده ای در زمینه آموزشی، پژوهشی و تبلیغی در حوزه های علمیه دو کشور وجود دارد که می بایست مورد بهره بردای قرار گیرد. در همین راستا برگزاری پیش نشست همایش یکصدسالگی بازتأسیس حوزه علمیه قم در پاکستان می تواند گام موثری در پیشبرد اهداف حوزه های علمیه ایران و پاکستان باشد.

در ادامه کارشناسان دینی و فرهنگی حاضر در جلسه هم اندیشی،نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص راهکارهای تقویت تعامل و ارتباط هر چه بیشتر و ارائه ظرفیت های حوزه علمیه قم به حوزه های علمیه و مراکز دینی و اسلامی پاکستان و همچنین راهکارهای هرچه بهتر برگزار شدن پیش نشست همایش یکصد سالگی باز تأسیس حوزه علمیه قم در پاکستان به تبادل نظر پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha