دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت‌الله العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری با اشاره به اهمیّت ویژه نظم و امنیّت در کشور، خاطرنشان کردند: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی ایجاد نظم و گسترش امنیّت، در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، امروز با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری دیدار کرد.

حضرت آیت‌الله حسین مظاهری در این دیدار با اشاره به اهمیّت ویژه نظم و امنیّت در کشور، خاطرنشان کردند: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی ایجاد نظم و گسترش امنیّت، در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

ایشان در ادامه بیانات خود، با اشاره به وجود مشکلات و نارسایی‌های کشور در ابعاد گوناگون، حلّ معضلات و رفع نواقص را ممکن دانسته و افزودند: با تلاش مضاعف مسئولان و با استمداد از الطاف و عنایات الهی، امید فراوان می‌رود که مشکلات مردم حل گردد و روزهای پرنشاط و بدون رنج و سختی برای همه رقم زده شود.

مهم‌ترین رسالت فراجا ایجاد نظم و گسترش امنیّت، در راستای خدمت‌رسانی به مردم است

آیت‌الله العظمی مظاهری در این زمینه تأکید کردند: یأس و ناامیدی از لطف و رحمت خداوند متعال غلط و گناه آن بزرگ است و همه باید برای رسیدن به روزهای روشن و خوشحال‌کننده، امیدوار باشند.

پیش از بیانات آیت‌الله العظمی مظاهری، سردار رادان ضمن معرفی فرمانده جدید انتظامی اصفهان، از عنایات و محبّت‌های همیشگی آیت‌الله العظمی مظاهری به نیروی انتظامی تشکّر و قدردانی کرد.

مهم‌ترین رسالت فراجا ایجاد نظم و گسترش امنیّت، در راستای خدمت‌رسانی به مردم است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha