یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
البرز

حوزه/ استاندار البرز گفت: اساتید دانشگاه به ویژه با شاخصه بسیجی، موتور محرک توسعه علمی کشور هستند چراکه علاوه بر اینکه به تخصص و علم مجهز هستند، روحیه جهادی و خستگی ناپذیر، خدمت به مردم را دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز،مجتبی عبداللهی، استاندار البرز صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران و اساتید بسیجی استان در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد با بیان اینکه ۳۱ خرداد ماه سالروز شهادت شهید گرانقدر مصطفی چمران است، افزود: اساتید دانشگاه ها نقش مهم، کلیدی و خاص در عرصه های مختلف توسعه علمی کشور ایفا می کنند.

وی ادامه داد: تحول و توسعه پایدار در گرو به خدمت گرفتن علم است و این امر در دانشگاه ها و با پویایی اساتید محقق می شود.

عبداللهی گفت: اساتید دانشگاه به ویژه با شاخصه بسیجی، موتور محرک توسعه علمی کشور هستند چراکه علاوه بر اینکه به تخصص و علم مجهز هستند، روحیه جهادی و خستگی ناپذیر، خدمت به مردم را دارند.

وی افزود: بر این اساس در استان البرز نیز از این ظرفیت بزرگ به منظور تصمیم سازی، تدوین سند آمایش علمی سرزمین و مشارکت در اقدامات قرارگاهی بویژه در حوزه اجتماعی بهره گیری شده است.

استاندار البرز گفت: نقش اساتید دانشگاه ها در استان البرز تصمیم سازی و مشارکت در تدوین برنامه های مهم و اساسی برای نیل به توسعه و در نهایت کسب رضایتمندی مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha