سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سيد محسن حسينی دیباجی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: موضوع جهاد تبیین که رهبر انقلاب فرمودند مهمترین ابزار ما در مقابله با جنگ ترکیبی است، اگر انسان ها نسبت به جنگی که از سوی حزب شیطان به راه افتاده است، آگاه باشند کاملا در برابر آن هجمه مصون می شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در گردهمایی بصیرتی پایوران و سربازان ستاد سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام، با اشاره به اهمیت شناخت حقیقی ابعاد مختلف جنگ ترکیبی دشمن اظهار داشت: در کوران فتنه ها باید توان خود را افزایش دهیم زیرا دشمنان اسلام تمام تجربیات ۴۴ ساله خود را علیه ما بسیج کردند و دشمن امروز با بکارگیری سلاح جنگ ترکیبی بدنبال محو اسلام ناب محمدی(ص) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: همواره بهترین فرصت ها در دل بحران ها وجود دارد، فتنه ها انسان را آب دیده و ماهیت دشمنان و جریان نفاق را به خوبی معرفی می کند و سربازان امام زمان(عج) برای مقابله با فتنه ها باید ایمان و امید را در خود تقویت کنند و امروز مهمترین سلاحی که در دست جبهه حق است، سلاح علم و آگاهی واقعی است.

وی افزود: موضوع جهاد تبیین که رهبر انقلاب فرمودند مهمترین ابزار ما در مقابله با جنگ ترکیبی است، اگر انسان ها نسبت به جنگی که از سوی حزب شیطان به راه افتاده است، آگاه باشند کاملا در برابر آن هجمه مصون می شوند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی خاطرنشان کرد: بصیرت برای جامعه نیاز است، با بصیرت و دشمن شناسی می‌توانیم به جایی برسیم که نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم و زمینه سازان تمدن نوین اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha