یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان

حوزه / استاندار همدان با اشاره به اینکه کمیته‌های برگزاری کنگره در راستای تحقق جهاد تبیین نسل جوان را یا این از خودگذشتگی‌ها آشنا کنند، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در حال انجام است و به صورت هفتگی مدیران با حضور در منزل خانواده شهدا، از آنها تقدیر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و ایستادگی در مقابل دشمنان، از برکات هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهداست که امروز باید ادامه دهنده این مسیر باشیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های برگزاری کنگره در راستای تحقق جهاد تبیین، نسل جوان را یا این از خودگذشتگی‌ها آشنا کنند، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در حال انجام است و به صورت هفتگی مدیران با حضور در منزل خانواده شهدا، از آنها تقدیر می‌کنند.

استاندار همدان، با تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان، یادآور شد: لازم است تا از ظرفیت و اختیارات نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای تأمین اعتبارات لازم جهت برگزاری کنگره شهدا به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه نمایشی "شب‌های شیدایی"، برگزاری این نمایش را کم نظیر در کشور خواند و اظهار کرد: اجرای این برنامه در رویش‌های جدید و تحول فکری دانش آموزان و خانواده‌های آنها بسیار موثر است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مسعود IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 0
    سلام پیگیر تأسیس گردان حبیب ابن مظاهر بسیج در مشهد باشید