دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کلاس‌ها و کارگاه‌های آشنایی با سواد رسانه یکی از ضروریات بی‌ قید و شرط برای مراکز علمی به ویژه حوزه‌های علمیه می‌باشد.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، با اشاره به اینکه امروز سواد رسانه‌ای یکی از ضروریات بشریت است، اظهار داشت: صرفاً کسی که تحصیلات عالی در دانشگاه را سپری کرده، نمی‌توان او را شخص کاملی از نظر آشنایی با علوم مختلف دانست.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، گفت: یکی از نیازهای امروز دانشجویان و جوانان و به‌ویژه روحانیون و طلاب، داشتن سواد رسانه‌ای و آشنایی با فضای مجازی در عصر حاضر است.

وی افزود: به همین منظور کلاس‌ها و کارگاه‌های آشنایی با سواد رسانه یکی از ضروریات بی‌ قید و شرط برای مراکز علمی به ویژه حوزه‌های علمیه است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای در استان کردستان و نیز تقدیر از بانیان برگزاری این کارگاه‌ها، گفت: در کارگاه دو روزه‌ای که تحت عنوان کارگاه سواد رسانه‌ای در شهرستان‌های بیجار و قروه برگزار شد، روحانیون و طلاب علوم جدید و ارزشمندی را فرا گرفتند و به‌خوبی با سواد رسانه‌ای که بخشی از آن شامل جنگ رسانه‌ای دشمن است آشنا شدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک برگزاری این چنین کلاس‌هایی می‌تواند در روشن سازی جبهه حق و باطل تاثیرگذار باشد و از سوی دیگر این کلاس‌ها می‌تواند زمینه‌ای برای ورود طلاب به حوزه رسانه برای انتقال مفاهیم دینی و انقلابی باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha