یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
البرز

حوزه/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اعلام کرد: ۹۰ موکب استان البرز با اتخاذ تدابیر انجام شده و همکاری کمیته های ذیل ستاد اربعین استان مهیای استقبال و خدمات رسانی به زائرین حسینی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، مرتضی ولی پوری با بیان این مطلب در جلسه مشترک کمیته زیرساخت و خدمات شهری ستاد اربعین استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه کرامت و امامت اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۷۸ هزار زائر از استان البرز در این آئین شرکت کردند که بر اساس استقبال صورت گرفته از سوی شهروندان استان پیش بینی می شود در سال جاری پذیرای ۱۰۰ هزار نفر از مردم باشیم.

وی افزود: خوشبختانه البرز در سال گذشته بواسطه ارائه عملکرد مطلوب و موثر ستاد، رتبه برتر کشور از آن خود کرد که جای تقدیر و تشکر از همه عزیزان و خدمتگزاران حسینی دارد در این راستا امیدواریم در سال جاری نیز شاهد تحقق این مهم در سطح کشور باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: شرکت در این آئین از سوی هر فرد و نهادی خارج از هرگونه ضابطه و دستورالعملی، امری درونی و معنوی است. در این راستا از تمامی هم استانی و مسئولان دخیل در امر خدمات رسانی ایام اربعین انتظار می رود میزبانی شایسته برای زائران اربعین حسینی در سال جاری باشند.

ولی پوری با تاکید بر اینکه موکب های استان البرز باید پیش از آغاز اربعین مستقر شوند، از دستگاه های خدماتی بویژه شهرداری ها، شرکت توزیع نیروی برق و آبفا خواست نسبت به تامین امکانات و خدمات زیرساختی موکب ها اقدام لازم را از هم اکنون در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: به دستور استاندار البرز و با همکاری معاون امور عمرانی استانداری مقرر شده است نسبت به تامین مکانی مناسب و دائمی ویژه ستاد اربعین استان البرز به منظور انتظام بخشی از امورات این ایام و نگهداری امکانات و تجهیزات مورد نیاز اقدام شود.

وی همچنین از شوراهای اسلامی شهرهای استان خواست با توجه به اهمیت موضوع نسبت به همکاری با شهرداری ها در خصوص تصویب لوایح ارسالی اقدام و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha