دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تأکید کرد: همه دستگاه ها برای ارتقای فعالیت های فرهنگی مسجد و کانون های مساجد بویژه اوقات فراغت کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا حیدری در خصوص مباحث غنی سازی اوقات فراغت در دیدار با احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد ستاد اوقات فراغت استان پرداخت و برنامه های این ستاد برای ایام اوقات فراغت را تشریح کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ادامه به کمبودها و نیازهای مبرم در امکانات و تجهیزات و مطالبات کانون ها و مساجد اشاره کرد و افزایش امکانات آموزشی، اردویی و ورزشی ویژه مساجد را از ضروریات دانست.

دکتر احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات مثبت حجت الاسلام حیدری، گفت: مدیر ستاد کانون های مساجد قم با فکر و تیم انقلابی کار را پیگیری می کند و ما به ایشان اعتماد و اطمینان داریم.

وی ادامه داد: کانون های مساجد امسال را خیلی خوب شروع کردند و من به عنوان نماینده مجلس هر چه بتوانم برای ارتقای فعالیت های فرهنگی مسجد و کانون کمک خواهم کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من از سن دوازده سالگی در مسجد فعالیت فرهنگی داشتم و به مشکلات و موانع کارهای فرهنگی کاملا مطلع هستم؛ لذا هر چه بتوانم برای فعالیت های فرهنگی در کانون و مسجد تلاش می کنم.

امیرآبادی از دستگاه های مختلف اعم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، استانداری، شهرداری و... خواست تا در جهت غنی سازی برنامه های اوقات فراغت کمک و حمایت کنند.

خبرنگار: علی بابایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha