شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
دیدار هفته قوه قضائیه با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به‌ اینکه یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمن برای فروپاشی نظام مقدس اسلامی این است که بتواند خانواده را متلاشی کند، گفت: محور خانواده، زن و سپر حفظ و نگهداری آن حیا و عفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همزمان با هفته قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، مدیرکل سازمان‌ بازرسی خوزستان، مدیران کل زندان‌ها، سازمان قضایی نیروهای مسلح، پزشکی قانونی، به همراه جمعی از قضات و معاونین، امروز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز اظهار داشت: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی و خط مقدم در ایجاد این تشکیلات بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان این‌که جایگاه قوه قضائیه بسیار حساس است، افزود: با بررسی روایات می‌بینیم سهم قابل توجهی از ارکان نظام مقدس اسلامی به دست شما در قوه قضائیه است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، تأکید کرد: نعمت هر مقدار افزون می‌شود، خطر در آن‌نیز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین حضور در این عرصه یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که خداوند متعال توفیق داده تا حق را به صاحب آن بر گردانید.

امام جمعه اهواز با تأکید براینکه خداوند متعال از حق خودش می‌گذرد اما از حق الناس نمی‌گذرد، گفت: در عالم آخرت زمین و آسمان بر علیه اعضای بدن انسان شهادت می‌دهند، به همین دلیل انسان تلاش می‌کند به تکلیف خود عمل کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با قدردانی از اقدامات دادگستری استان خوزستان، عنوان کرد: در بررسی پرونده‌های قضایی یک طرف داستان، ناراضی است و لذا خط کش ما باید دستورات خداوند متعال باشد.

وی با اشاره به‌ اینکه یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمن برای فروپاشی نظام مقدس اسلامی این است که بتواند خانواده را متلاشی کند، خاطرنشان کرد: محور خانواده، زن و سپر حفظ و نگهداری آن حیا و عفت است.

وی در تقسیم بندی بی‌حجاب‌ها، یادآور شد: دسته‌ای در خط مقدم و اجیر شده توسط دشمن هستند و در زمین دشمن بازی می‌کنند که برخورد قانونی با این گروه با قوه قضائیه است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، با اشاره به اینکه دسته دوم بی‌حجاب‌ها افراد معاند نیستند اما جاهل و ناآگاه هم نیستند، اظهار کرد: دسته سوم به لحاظ اعتقادی ضعیف هستند که رسیدگی به این دسته وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha