یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حمید رفیعی

حوزه/حجت‌الاسلام رفیعی گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد مدل حکمرانی مردمی با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی برگزار شد، اظهار داشت: عدم مسئولیت‌پذیری اجتماعی مردم هدف دشمن در فضاهای اجتماعی است.

وی افزود: در راستای خنثی‌سازی اهداف دشمنان دغدغه جدی سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد مدل حکمرانی مردمی با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی مردم است.

حجت‌الاسلام رفیعی اضافه کرد: دشمنان هیچ‌گاه بیکار ننشسته و با انواع و اقسام حیل تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به‌نظام اسلامی دلسرد و ناامید کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی بابیان اینکه ناامیدی مردم از طریق بزرگنمایی ضعف‌ها یکی دیگر از تلاش‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم است، ادامه داد: طرح «نشر خوبی‌ها» از روز عید غدیر به‌صورت رسمی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح «نشر خوبی‌ها» باهدف نشر خوبی‌ها و ترسیم بدی‌ها در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است و از روز عید غدیر به‌صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین از منظر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین فراگیری همه‌جانبه آن در عرصه‌های گوناگون از محوری‌ترین فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و این سازمان وظیفه خود را در خصوص تحقق و نهادینه کردن جهاد تبیین تعریف و اجرا کرده است.

حجت‌الاسلام رفیعی افزود: طبق افق دید برنامه‌های امسال ۲۵ درصد هر منطقه باید مخاطب برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی قرار بگیرند و ۳ درصد مخاطبان می‌بایست به کنش گری فعال برسند که لازمه این مسئله توانمندسازی اقشار و اصناف هست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در این راستا و برای رسیدن به هدف فراگیری جهاد تبیین در همه عرصه‌ها با اقشار و اصناف مختلف و تأثیرگذار همچون آموزش‌وپرورش، ورزشکاران و فعالان حوزه بانوان ارتباط برقرارشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha