یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
1

حوزه/ نماینده طلاب و فضلای قمی حوزه مقدسه علمیه قم به نمایندگی از طلاب این استان با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید محمدباقرتکیه ای، به نمایندگی از طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه قم، با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه استاد مُبَرّز و انقلابی حوزه های علمیه و پژوهشگر نمونه حضرت آیه الله حاج شیخ محمد رضا آشتیانی که عمر بابرکت خودرا در سربازی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف وخدمت به مکتب اهل بیت علیهما السلام سپری نمود،مولمه ای سنگین بردل یاران و مریدان نشاند.

آثارعلمی ایشان در تفسیر قرآن و شرح نهج البلاغه و عرفان اسلامی، برای حوزویان و طلاب و اهل علم و تقوا و خدمات ارزنده انقلابی وی در طول بیش از نیم قرن و ولایتمداری، نقش علمی و مردمی بودن او را برجسته ساخته بود.
وُلدسعیدا وعاش سیعدا ومات سعیدا
اینجانب به نمایندگی طلاب وفضلای قمی حوزه مقدسه علمیه قم این ثلمه بزرگ را به ساحت قدسی حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف ومقام معظم رهبری ولی امر مسلمین حفظه الله تعالی و طلاب و فضلا و علمای حوزه های علمیه ومردم مومن و انقلابی استان قم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عالم فقید علو درجات و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگانِ بیت معزز ایشان صبر واجر مسئلت می نمایم.

سید محمدباقرتکیه ای
نماینده طلاب و فضلای قمی حوزه
مقدسه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha