شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
1

حوزه/ از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب و نهاد های عالی حوزوی مراسم شب اول درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم شب اول درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم قم در دوره‌های هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی، از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و سایر مراکز و نهادهای حوزوی، بعد از مراسم تشییع و تدفین، برگزار می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه ۴ تیر، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار خواهد شد.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم طی اطلاعیه ای ضمن تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، مردم شریف و قدرشناس قم را به حضور در مراسم تشییع و ختم این عالم وارسته دعوت کرد.


متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد و انقلابی، روحانی وارسته و مردمی حضرت آیت الله محمدرضا آشتیانی رضوان الله تعالی علیه که عمر بابرکت خویش را وقف نشر معارف والای قرآن کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نموده را به محضر علمای اعلام و جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و عموم مردم شریف و قدرشناس قم مقدس تسلیت گفته و از همگان جهت شرکت در مراسم تشییع و ختم این عالم متّقی به شرح زیر دعوت به عمل می‌آورد.

مراسم تشییع: یکشنبه ۴ تیر ساعت ۱۷ از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها
مراسم ختم شب اول: یکشنبه ۴تیر بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha