سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام سلیمانی نژاد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: منطق ما در برابر دشمن، منطق استقامت و مبارزه است و ما در قبال دشمن حق سازش نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سلیمانی نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه شب گذشته در بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان دشتی، اظهار داشت: منطق ما در برابر دشمن، منطق استقامت و مبارزه است و ما در قبال دشمن حق سازش نداریم.

وی با اشاره به مشکلات سیاسی و اجتماعی در دهه ۶۰، افزود: در دهه ۶۰ از یک طرف صدام به کشور حمله کرده بود و از طرف دیگر مجاهدین خلق یکی یکی شخصیت‌ها و استوانه‌های انقلاب را از ما می‌گرفتند، اما در چنین زمانی حضرت امام(ره) به اندازه یک سر سوزن کوتاه نیامدند.

حجت الاسلام سلیمانی‌نژاد، با بیان اینکه عاملی که باعث پیروزی انقلاب شد، موجب امتداد و استمرار انقلاب خواهد بود، تأکید کرد: حضرت امام(ره) به مردم اعتقاد داشتند و می دانستند این ملت در میدان خواهند ماند و برای لحظه‌ای از آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آیند و الان نیز شرایط به همین نحو است چرا که این سنت الهی است.

وی با بیان اینکه، سنت الهی تغییر ناپذیر، تبدیل ناپذیر و تحریف ناپذیر است، اظهار کرد: سنت الهی بر این است که اگر ما در میدان و با امام جامعه بمانیم، خداوند هم ما را یاری می‌کند، اما اگر جامعه امام امتی همچون زمان امیرالمومنین(ع) هم داشته باشد و اما با حضرت همراهی نکنند و علی(ع) خانه بنشیند، هجمه‌های منافقین، استکبار و چپاولگران آن امت را از بین خواهد برد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، گفت: شهدای هفتم تیرماه به ما یاد دادند که وظیفه داریم تا لحظه آخر دست در دست امام امت بمانیم و مشکلات، ما را از مسیر بیرون نکند و اگرچه گاهی اوقات کم‌کاری‌هایی در کشور صورت گرفته، اما آینده و افق انقلاب روشن است.

وی با تأکید بر اینکه اگر مردم پشتیبان ولایت و در صحنه باشند، مسیر بهشتی ادامه دارد و انقلاب پیروز است، بیان کرد: مسیر این دولت مسیر شهید رجایی و کار و تلاش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha