چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تبریز

حوزه/ آیت الله حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی مرند گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی است برای ملت ایران و این موجب تکلیف بیشتر مسئولان در جهت خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند با حضور آیت الله سیدمجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور عراق برگزار شد.

آیت الله حسینی در این جلسه گفت: همه مصوبات شورای فرهنگ عمومی در راستای فرهنگ سازی جامعه، لازم الاجراست و باید اعضای جلسه نسبت به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی است برای ملت ایران و این موجب تکلیف بیشتر مسئولان در جهت خدمت به مردم است.

حجت الاسلام علی نعمتی امام جمعه شهر مرند نیز این جلسه بر ضرورت اجرای برنامه های متنوع در ایام دهه ولایت و امامت تأکید و اظهار کرد: عید سعید غدیر، عید امامت و ولایت است و باید با برگزاری برنامه های متنوع در راستای شناساندن اهداف این واقعه بزرگ تاریخی گام برداشت.

وی افزود: در این ایام در شهرستان مرند مراسم عمامه گذاری و جشن های مردمی برگزار خواهد شد.

محمدرضا هنرور، فرمانده سپاه مرند هم با بیان اینکه غدیر نقطه عطفی در تاریخ اسلام محسوب می شود، اظهار کرد: برگزاری مراسم روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، پاتوق های فرهنگی، نشست های تبیین جایگاه امامت و ولایت، جشن ازدواج آسان، راه اندازی کارناوال شادی، جشن خیابانی عید غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی، مسابقه نقاشی و مسابقه کتابخوانی از خطبه غدیر از برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha