سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی رحلت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد ترابی دامغانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی رحلت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد ترابی دامغانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم دین‌مدار و روحانی خدوم مرحوم حجت الاسلام‌ و المسلمین آقای حاج شیخ محمد ترابی «رحمةالله علیه» برای من به‌ عنوان یک دوست مهربان و هم‌دوره قدیمی از سال‌های درس و بحث در حوزه دامغان و قم تا به امروز، بسیار ناگوار است.

کسی که در دوران تحصیل طلبگی، فردی کوشا و جدی بود و بعدها در میدان تدریس و تربیت طلاب علوم دینی، به‌منزله چراغی عمل کرد که هرگز به خاموشی نگرایید و در سنگر مسجد و منبر و اقامه جماعت، مبلّغ دین به‌معنای واقعی بود.

مرحوم آقای ترابی از جمله عالمان خداجوی شهر دامغان بود که برای مردم زندگی کرد و مردم‌داری او در همه‌ی عمرش مورد تأیید دوستداران اوست.

به‌یقین، وفات او در شب رحمت و پرفیض عرفه، به پاس یک عمر تلاش‌های او در تبیین احکام الهی و خدمت به خلق از جانب خداوند متعال است.

اینجانب رحلت ایشان را به همسر، فرزندان و بستگان آن عزیز، حوزه علمیه، روحانیت و مردم شهر دامغان تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم، آمرزش و رضوان الهی را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌کنم.

سید محمد شاه‌چراغی

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha