شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

فاطمه رمضانی گفت: با وجود تحولات سیاسی اخیر و گسترش روابط دیپلماسی جمهوری اسلامی با دیگر کشورها و ناامید شدن غربی‌ها از تغییرات حکومتی ایران، گروهک منافقین تبدیل به مهره‌ای سوخته شد و کارایی سابق را ندارد.

خانم فاطمه رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله صدوقی به دست منافقین اظهار کرد: شهید صدوقی یکی از مفاخر علمی و انقلابی بود که در شکل گیری و پیروزی انقلاب نقش موثرو عملکرد تاثیرگذاری داشت، بسیار شجاعانه مبارزه می‌کرد و جوانان زیادی را جذب اسلام کرده بود.

وی افزود: منافقین به خوبی از جایگاه آن شهید در جامعه و نفوذ ایشان در بین مردم با خبر بودند، به همین دلیل ایشان را ترور کردند.

رمضانی خاطرنشان کرد: شهادت چهره‌های بزرگی مانند شهید صدوقی که وجود آن‌ها می‌توانست در فرایند انقلاب کمک بزرگی باشد، اگرچه دردناک بود اما باعث شد چهره پلید منافقین و جریان ضد انقلاب که خود را مجاهدین خلق می‌نامیدند بیش از پیش آشکار شود و حرکت پرخروش انقلاب با جدیت بیشتر و انگیزه قوی‌تری به راه خود ادامه دهد.

فعال فرهنگی تصریح کرد: ترور همیشه به عنوان آخرین حربه گروه‌های ضدانقلاب به کار می رود؛ گروهک منافقین نیز به دلیل اینکه نتوانست هیچ جایگاهی برای خود بیابد، با حذف افراد موثر درپی ضربه زدن به پیکره انقلاب و نظام بوده و هست، اما باید گفت ترورها اگرچه مشکل ساز هستند و جامعه را از وجود نیروهای مهم و تأثیرگذار محروم می ‌کنند اما باعث می‌شود جامعه بیدارتر شده و مکتب شهدا زنده تر و پویاتر شود.

رمضانی با اشاره به تحولات سیاسی اخیر در روابط دولت با کشورهای غربی اظهارکرد: تأثیر تحولات سیاسی و امنیت ناشی از روابط ایران با عربستان سعودی و مذاکرات با آمریکا و اروپا باعث شد این کشورها تغییرات جدی در مواضع خود با گروهک منافقین ایجاد کنند؛ در گذشته بسیاری از دولت‌های غربی گروهک تروریستی منافقین را به عنوان ابزاری مهم علیه ایران می‌دانستند، اما با وجود تحولات سیاسی اخیر و گسترش روابط دیپلماسی با دیگر کشورها و ناامید شدن غربی‌ها از تغییرات حکومتی ایران، این گروهک تبدیل به مهره‌ای سوخته شد و کارایی سابق را ندارد، بنابراین به زودی حمایت حامیان غربی خود را از دست خواهد داد و در آینده ای نه چندان دور شاهد زوال و نابودی آنان خواهیم بود.

فعال فرهنگی در پایان گفت: منافقین در هرزمان و مکانی، همواره دشمن انقلاب و نظام بوده و در پی فرصتی برای عملی کردن نقشه های شوم هستند، همانطور که در جریانات مهرماه سال گذشته در آشوبگری و گمراهی جوانان رد پای آنان مشهود بود، اما مردم ایران همواره باید آگاه باشند و در دام این فتنه گران نیفتند وبرای حفظ مقدسات جمهوری اسلامی ایران آگاهانه بکوشند و پاسدار خون‌های به ناحق ریخته شهدای مظلوم وطن و ارزش‌های انقلاب اسلامی و یاور رهبر فرزانه انقلاب باشند و نقشه‌های منافقین را نقش بر آب کنند و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش، امام زمان(عج) برسانند چراکه این وعده الهی است که حکومت حق پابرجا می‌ماند و طاغوتیان و منافقان نابود خواهند شد و خون شهدا تضمین کننده و تثبیت کننده این انقلاب و این نظام خواهد بود. ان شاءالله خداوند به ما توفیق دهد جزء سرداران سپاه آقا امام زمانمان باشیم.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha