دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عباس کعبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بی شک این فتنه و کینه علیه قرآن، باعث گسترش بیشتر قرآن در میان انسان های آزاده و جویای حق و عدل در سراسر جهان خواهد گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی : یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سورة الصف الایه ۸)
ریشه جاهلیت پیچیده دوران معاصر؛ الحاد نظری وعملی؛ و مناسبات زورمدارانه وغیر اخلاقی و ستمکارانه حاکم بر مدیریت نظام سلطه در عرصه بین الملل و مسخ هویت انسانی است. راه حل بحرانهای جهانی انسان معاصر؛ بازگشت به ایمان به اغاز وفرجام هستی بر اساس خدا باوری ونقشه راه انبیاء در تحقق حیات طیبه بر اساس توحید وعدل وکرامت انسان ورهبری الهی صالحان است.

بشریت بر اساس حق خواهی وفطرت انسانی به راه حل های قرآن کریم نسبت به ضرورت شکل گیری تمدن انسانی وپایان تباهی وجنایت و مکر و فریب و انحطاط و جلوگیری از نابودی انسان خواهد رسید. به عنوان نمونه قرآن کریم دوگانه های علم و ایمان ؛ عقلانیت ومعنویت ؛ بندگی خدا وکرامت انسان ؛ آزادی ومسئولیت اجتماعی ؛ عدالت وپیشرفت ؛ مردمسالاری و ارزش های اخلاقی را در کنار هم به انسانها پیشنهاد می کند. و این راه حل ها جای خود را درمیان ملت های جویای حق وعدل باز می نماید.

دولت ها هرگز نمی توانند دستگاه تولید حق برای بشر باشند. در غیر اینصورت حق ساخته و پرداخته آنان در خدمت آنان و ابزار فساد قدرت آنان خواهد بود و تضمینی برای سوء استفاده سلطه طلبانه از حقوق بشر ادعایی وجود نخواهد داشت به عنوان مثال آزادی بیان امریکایی و اروپایی صرفا با معیارهای دوگانه ودر جهت اهداف استکباری است . در نمونه جدیدآن قرآن سوزی با مجوز رسمی دولت سوئد؛دستاویزی برای اسلام ستیزی و تنفر افرینی وتجاوز به حقوق مذهبی وانسانی بیش از دو میلیارد ونیم مسلمان در سرتاسر جهان شده است.

البته امت اسلامی با محوریت ایمان به قران واموزه های انسانی والهام بخش آن و تعالیم خاتم الانبیاء محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و اتحاد و عزم و اراده قوی با این توطئه خطرناک و طراحان پشت پرده و حامیان اروپایی وصهیونیستی ان مقابله خواهند کرد.

عکس العمل به هنگام و قاطع مراجع معظم تقلید و علما ونخبگان جهان اسلام و جلسه فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی و محکومیت یکپارچه دولت ها وملت های مسلمان و تحرک فوق العاده و دیپلماسی فعال؛ نشان حساسیت و بیداری و عقلانیت و غیرت دینی امت اسلامی در سرتاسر جهان و قداست و نورانیت و عظمت قرآن کریم است . بی شک این فتنه و کینه علیه قرآن باعث گسترش بیشتر قرآن در میان انسان های آزاده و جویای حق و عدل در سراسر جهان خواهد گردید. انهم یکیدون کیدا و اکید کیدا فمهل الکافرین امهلهم رویدا ( سورة الطارق ١٥_ ١٧ )
۹/ ۴/ ۱۴۰۲
الاقل_ عباس کعبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha