سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کوسکی

حوزه/ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با بیان اینکه برای افزایش جمعیت باید برنامه‌های فرهنگی منسجم و بامحتوا برای زوجین برگزار شود، گفت: در اجرای برنامه‌ها برای افزایش جمعیت، لازم است تا راهکارهای ضروری و تبلیغی در راستای ازدیاد جمعیت برای زوجین تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مریم کوشکی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان امروز در نشست طرح نفس که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه باید همه تلاش خود را برای افزایش جمعیت کشور به‌کار گیریم، اظهار داشت: مرکز نفس در لرستان برای پیشگیری از سقط جنین در بین زوجین و در راستای افزایش جمعیت راه اندازی و ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برای افزایش جمعیت باید برنامه‌های فرهنگی منسجم و بامحتوا برای زوجین برگزار شود، گفت: در اجرای برنامه‌ها برای افزایش جمعیت، لازم است تا راهکارهای ضروری و تبلیغی در راستای ازدیاد جمعیت برای زوجین تبیین و تشریح شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با بیان اینکه در مراکز بهداشتی ماماها، مراقبین بهداشتی و به‌ورزان باید مادران را پیش از آنکه باردار شوند، در خصوص ضرورت افزایش جمعیت توجیه کنند، خاطرنشان کرد: در این مراکز اگر مادران قبل از بارداری توجیه شوند، چنانچه ناخواسته باردار شوند از سقط جنین عمدی جلوگیری خواهند کرد.

کوشکی خواستار تبلیغات گسترده در راستای اهداف راه اندازی مرکز نفس توسط نهادهای دینی و فرهنگی شد و یادآور شد: باید با همت جهادی و تبلیغ مستمر در راستای افزایش نرخ جمعیت کشور قدم برداریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha