یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خانم برجی نژاد

حوزه/ رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران از آغاز حمایت‌های مالی و خدماتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از طلاب خواهر پژوهشگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم برجی نژاد، رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران در گفت‌وگویی از شناسایی، رتبه بندی و حمایت پژوهشگران(اعم از اساتید، دانش‌آموختگان و طلاب) خبر داد و اظهار داشت: در مرحله اول، فراخوان آزمایشی پژوهشگران اعلام شد که طی آن ۱۳۰۰ پژوهشگر با مراجعه به سامانه نجم مستندات خود را بارگذاری کردند و معاونین پژوهشی مدارس و استان پس از مرحله ثبت نام، مستندات را تأیید یا رد نمودند.

وی افزود: بعد از مهلت مقرر، گزارش نهایی از سامانه گرفته شد و مرحله امتیازدهی و رتبه بندی در این اداره با دریافت اطلاعات و مستندات آغاز گردید که همکاران این اداره توانستند با امتیازدهی به فعالیت‌های ۱۳۰۰ پژوهشگر، ۵۰۰ نفر را به عنوان حائز رتبه پژوهشی مشخص کنند.

رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران با بیان این که بعد از بررسی، افراد دارای رتبه پژوهشی، به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه معرفی شدند، ادامه داد: از خردادماه سال جاری نیز حمایت‌های مالی و خدماتی مرکز خدمات از این افراد آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارتقا و بهینه سازی سامانه نجم، فراخوان سراسری پژوهشگران از خردادماه سال جاری آغاز شده و پس از اصلاح زیرساخت‌های سامانه مذکور، امتیازدهی و رتبه‌بندی پژوهشگران به صورت سیستمی و هوشمند انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha