یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اراک

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک جشن دهه ولایت و امامت با حضور طلاب در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک روز گذشته مراسم جشن دهه ولایت با حضور طلاب، اساتید و فارغ التحصیلان این مدرسه برگزار شد.

خانم طباطبایی، مدرس حوزه علمیه خواهران ضمن تبریک میلاد امام هادی( علیه السلام) و عید الله الاکبر عید بزرگ غدیر به شرح حدیث گوهر بار از حضرت رسول الله ( ص) در بیان ثواب شخصی که فضائل امیر المومنین را در بین مردم بیان کند، پرداخت .

وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: خداوند برای برادرم علی ( علیه السلام) فضایل بی شماری قرار داده است اگر کسی همراه با اعتقاد قلبی یکی از آن فضائل را بیان کند خداوند گناهان گذشته و آینده او را می بخشد و اگر یکی از فضائل آن حضرت را بنویسد تا هنگامی که آن نوشته باقی است فرشتگان برای او استغفار می کنند .

استاد مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک در ادامه افزود: عید غدیر عید تبعیت از امام زمان(عج) می‌باشد و ولایت فقیه پیوند خاصی با غدیر دارد، زیرا ولایت فقیه از دل غدیر بیرون آمده است .

مولودی خوانی، اهدای هدایا، مسابقه ورزشی طناب زنی ، لطیفه های قرآنی ، و برگزاری مسابقه کتابخوانی و اهدای جوایز به برندگان نیز از فعالیت های کانون نور الثقلین مدرسه بود .

ولایت فقیه از دل غدیر بیرون آمده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha