شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشستی با حضور اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: هدف از جنگ شناختی دشمنان ایجاد ناهنجاری در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر امروز در نشستی با حضور اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این استان گفت: هدف از جنگ شناختی دشمنان ایجاد ناهنجاری در کشور است.

وی در این نشست با اشاره هدف از جنگ شناختی دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف از جنگ شناختی دشمنان ایجاد ناهنجاری در کشور است و در همین راستا مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند با به کارگیری نیروهای مخلص و متخصص خود اقدامات بسزایی را در جهت خنثی نمودن اقدامات دشمنان به ارمغان بیاورد.

سردار رزمجو ادامه داد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر تا به حال توانسته است اقدامات بسیار خوب و متعددی در راستای مقابله با چالش‌های این استان انجام دهد.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به یکی از اهداف اصلی این مجمع اظهار کرد: مطالبه‌گری و حفظ سیاست‌های کلی نظام از مهم‌ترین هدف این مجمع به شمار می‌رود و شایسته است تمامی ادارات و ارگان‌های کشور نیز این مهم را در کشور اجرایی کنند.

سرهنگ خضر فقیه در پایان این نشست با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف‌ توسط مجمع بیان کرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر تا به حال توانسته است با سازماندهی و ایجاد کارگروه‌های متعددی در راستای بهبود مسائل اساسی جامعه همچون بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال و فضای مجازی اقدامات بسزایی را در استان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha