چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کراچی میں سوئیڈن میں قرآن مجید کی بے حرمتی کے خلاف احتجاجی مظاہرہ

حوزه/ از سوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان تظاهرات اعتراض آمیزی علیه هتک حرمت به قرآن در کراچی برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان تظاهرات اعتراض آمیزی علیه هتک حرمت به قرآن در سوئد در مقابل باشگاه مطبوعات کراچی برگزار شد که در آن تعداد زیادی از مردم پاکستان حضور داشتند.

در این تظاهرات علاوه بر مسئولان مجلس وحدت مسلمین، روحانیون اهل‌سنت نیز سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین شاخه کراچی در این تظاهرات اظهار داشت: اجازه دادن به هتک حرمت به قرآن کریم توسط دولت سوئد اقدامی غیرقابل تحمل است، هتک حرمت مقدسات تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست.

وی در ادامه گفت: موضع ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در قبال هتک حرمت قرآن کریم در سوئد قابل تقدیر است، با فردی که در این امر دخیل است باید به شدت برخورد شود. کارکنان و سفیر سوئد باید فراخوانده و توبیخ شوند.

سخنرانان دیگر نیز این هتک حرمت را به شدت محکوم کردند و گفتند: این اولین مورد توهین در سوئد نیست. دولت پاکستان باید سفیر سوئد را فوری اخراج کند. همچنین جهان اسلام نیز روابط دیپلماتیک خود را با دولت سوئد قطع کنند.

آنان تاکید کردند: دولت سوئد قانون سیاه آزادی بیان را اجرا کرد. این قانون سیاه سوئد در اصل قانون سیاه صهیونیستی است، استعمارگران جهانی آمریکا و اسرائیل پشت همه این قوانین سیاه و ناسزا هستند.

در پایان این تظاهرات، معترضان شعارهایی علیه دولت سوئد، آمریکا و اسرائیل سر دادند و پرچم سوئد را به آتش کشیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha