دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ارکان اصلی تقویت جبهه انقلاب و حق هستند و باید این را باور کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، مهدی مقدم معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور امروز در آئین افتتاحیه دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» با اشاره به اینکه اساتید این دوره جز گنجینه‌های هنر کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: عمر انسان سپری می‌شود ولی مهم این است که کاری را به سرانجام برسانیم.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور خطاب به هنرجویان حاضر در دوره خواستار فتح قله‌های عرصه هنر شد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ارکان اصلی تقویت جبهه انقلاب و حق هستند و باید این را باور کنیم.

حسین عالم بخش، مشاور هنری جشنواره مدرسه تئاتر شبستان نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری ۱۲ ساعت کارگاه آموزشی در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه در زنجان ابراز کرد: ستاد کانون‌های مساجد در این راستا گام‌های خوبی برداشته است و امیدواریم هنرمندان زنجان در جشنواره‌ای که به این مناسبت در آذرماه برگزار خواهد شد، بدرخشند.

وی به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه هنرهای نمایشی اشاره کرد و افزود: ما هنرمندان نتوانسته‌ایم آنچه مطالبه رهبری در حوزه تئاتر داشتند را عملی کنیم.

عالم بخش با تأکید بر جایگاه و ظرفیت هنر تئاتر و اثرگذاری آن بر روی مخاطب عنوان کرد: امیدواریم این دوره بستری برای اجرای نمایش‌های ارزشی و انقلابی در مساجد باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان نیز در این آئین اظهار کرد: دوره آموزشی مدرسه تئاتر شبستان به مدت ۲ روز با حضور اساتید برجسته کشوری و ۸۰ نفر از هنرمندان مسجدی برگزار می‌شود.

محسن اسلامی با یادآوری اینکه دوره آموزشی مدرسه تئاتر شبستان در چهار رشته کارگردانی، بازیگردانی، نمایشنامه نویسی و تئاتر کاغذی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: کشف استعدادهای هنری و هدایت این نیروهای متعهد انقلابی به تولید محتواهای متناسب با ارزش‌های انقلابی از اهداف این دوره آموزشی است.

وی به کلید واژه ایمان و امید در سخنرانی‌های اخیر مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: درخواست ما از هنرمندان تقویت ایمان و امید در بین مردم و جامعه است و ما نیز آمادگی داریم تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha