یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هاشمی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: یکی از وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارتقاء سطح دانشی و نگرشی کارکنان سپاه و بسیج می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عصر امروز در همایش توجیهی و ابلاغ برنامه۱۴۰۲ ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: یکی از وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ارتقاء سطح دانشی و نگرشی کارکنان سپاه و بسیج می‌باشد.

وی افزود: برنامه‌هایی که تهیه، تدوین و ابلاغ می‌شود باید علاوه بر ارتقاء سطح دانشی، در نهایت منجر به ایجاد نگرش و ایمان مخاطبین گردد و از این جهت پایش و پالایش برنامه‌ها و بازخورد گیری و کیفی سازی آن خیلی اهمیت دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر یادآور شد: جهت‌گیری برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه، باید به سمت و سویی باشد که بتواند پاسداران و بسیجیانی در تراز ولایت تربیت نماید و بر این اساس چندین سال است مسئله کیفی سازی و سنجش میزان اثربخشی برنامه‌ها مورد عنایت قرار گرفته و با تأسی از رهنمودها و انتظارات رهبر معظم انقلاب، اهل دقت و نظر را متوجه یک نگاه تحولی نموده‌اند.

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به نقش سنگرنشینی پاسداران برای انقلاب و افتخار سربازی ولایت، یادآور شد: پاسداران به عنوان سرباز ولایت و سنگر نشین انقلاب، وظیفه دارند تا در مقابل سناریوی ولایت ستیزی دشمنان با بصیرت و قاطعیت به‌رسالت جهاد تبیین و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی با تمام وجود در صحنه باشند تا در موارد مقتضی به تناسب انجام وظیفه کنند و فتنه ولایت ستیزی بدخواهان نظام و انقلاب را کما فی السابق با شکست مواجه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید، بپرهیزید از آن فتنه‌ای که اگر بر پا شد اینطور نخواهد بود که تنها دامن فتنه گران و آتش افروزان را بگیرد، بلکه اثرات و تبعات آن دامن همه را خواهد گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، یادآور شد: در شرایط کنونی برای عبور از مشکلات و چالش آفرینی دشمنان، ضمن اتخاذ روحیه جهادی و مقاومت، می‌بایست کماکان پا به رکاب نائب المعصوم امام خامنه‌ای حرکت کنیم تا بتوانیم نقشه ولایت ستیزی و سناریوی امت بدون امام را نقش برآب نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha