دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

معاون فرهنگی مرکز تخصصی نورالزهرا (سلام الله علیها) ساری از برگزاری پویش مردمی «فقط به مهر علی(ع)» در قالب هدیه به کودکان، اطعام، آذین بندی منازل، کمک به ایتام، عیادت از جانبازان و سالمندان، قربانی، و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی خبر داد.

خانم صاحبه سلمانی، معاون فرهنگی مرکز تخصصی نورالزهرا(سلام الله علیها) ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، ضمن تبریک دهه امامت و عیدالله اکبر، اظهار کرد: به جهت اهمیت و ضرورت جهاد تبیین، ارزش دهه ولایت و امامت باید با جذابیت‌های مختلف و تاثیرگذاری بیشتری به نسل نوجوان و جوان امروز منتقل شود؛ با توجه به اهمیت گرامی‌داشت عید غدیر در احادیث و روایات در راستای بزرگداشت این ایام، این مرکز تلاش دارد با همکاری مدارس شرق استان و معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان برنامه‌های متنوعی را اجرا کند.

وی به برخی از برنامه‌ها از جمله جشن عید غدیر، اشاره کرد و ادامه داد: ما در نظر داریم جشن بزرگی با همکاری دو مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) و حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری، همراه با سرود، همخوانی، مسابقه، اهدای جایزه و پذیرایی برگزار نماییم؛ همچنین غرفه کودک و نوجوان، جمعیت، عفاف و حجاب نیز در همان محوطه مسجد علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در (بوستان ولایت) برقرار خواهد بود.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی نورالزهرا(سلام الله علیها) ساری ادامه داد: پویش مردمی «فقط به مهر علی(ع)» در قالب هدیه به کودکان در سطح شهر، اطعام دهی، آذین بندی منازل، کمک به ایتام، عیادت از جانبازان و سالمندان، قربانی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برگزار و همچنین مسابقه ویژه عید غدیر در بخش‌های هنری و چند رسانه‌ای در قالب شعر علوی، متن ادبی، کلیپ، عکس نوشته و نیز مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع خطبه غدیر اجرا خواهد شد.

سلمانی خاطرنشان کرد: سلسله نشست‌های فرهنگی با محوریت امامت و ولایت و با موضوع غدیر زمینه ساز ظهور برگزار شد، همچنین ختم ۱۱۰۰ آیه الکرسی برای هدیه به محضر امیرالمومنین علی(علیه السلام) و به نیت ظهور امام زمان(عج) انجام گرفت.

وی افزود: تلاش ما بر اجرای جشن‌ها با رویکرد مردمی بوده و از ظرفیت هیئت‌های مذهبی و گروه‌های فرهنگی در این اعیاد استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha