دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شناسایی مستعدان برتر

حوزه/ اولین و دومین مرحله شناسایی مستعدان برتر حوزه علمیه خراسان در عرصه های آموزشی(تدریس و تحصیل) در سال تحصیلی ۱۴۰۲ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، مرحله شناسایی مستعدان برتر حوزه علمیه خراسان در عرصه های آموزشی(تدریس و تحصیل) در سال تحصیلی ۱۴۰۲ برگزار می شود.

زمان مصاحبه متقاضیان برای حضور در نخستین مراحل شناسایی مستعدان برتر این حوزه،از ۲۵ تیر الی ۲۰ شهریورماه اعلام شده است؛ نتائج نهایی شرکت کنندگان نیز ۲۰ مهر اعلام می شود.

شرایط شرکت در اولین مرحله شناسایی مستعدان برتر(عرصه آموزشی تدریس)

شرایط ثبت نام این دوره نیز برای برادران مشغول به تحصیل در سطح ۲ (مجردین معدل۱۹ و متاهلین ۱۸.۸۵) برخوردار بودن از حداقل دو سال تدریس رسمی و موفق حوزوی در زمان اشتغال در سطح یک یا بعد از آن با معرفی معاونت آموزش، برای برادران و خواهران مشغول به تحصیل در سطح ۳ (معدل ۱۸.۸۵ مجردین و ۱۸ متاهلین) همراه با داشتن حداقل دو سال تدریس رسمی و موفق حوزوی در زمان اشتغال در سطح ۲ و یا بعد از آن با معرفی معاونت آموزش و برای برادران و خواهران سطح ۴، داشتن (معدل ۱۸.۸۵ برای مجردین و ۱۸ ) برای متاهلین همراه با حداقل دو سال تدریس رسمی و موفق حوزوی در زمان اشتغال در سطح ۳ یا بعد از آن با معرفی معاونت آموزش عنوان شده است.

همچنین در دوره دوم درس خارج نیز داشتن معدل ۱۷.۸۵ برای مجردین برادر، ۱۷ برای متاهلین برادر، ۱۸.۸۵ برای مجردین خواهر و ۱۸ برای متاهلین خواهر همراه با برخورداری از حداقل سه سال تدریس رسمی و موفق حوزوی در زمان اشتغال در سطح ۴ یا بعد از آن با معرفی معاونت آموزش عنوان شده است.

شرایط شرکت در دومین مرحله شناسایی مستعدان برتر(عرصه آموزشی تحصیلی)

شرایط ثبت نام در دومین مرحله شناسایی مستعدان برتر نیز شامل موارد زیر است:

۱)سطح یک(سال دوم) حداقل معدل سال اول: ۱۹

۲)سطح یک(سال چهارم) معدل حداقل معدل سال سوم و میانگین سال اول تا سوم مجرد۱۸.۵ و متاهلین ۱۸

۳)سطح دو(سال هفتم)حداقل معدل سال ششم و میانگین سال ۴ تا ۶ و معدل کل مقطع:مجردین ۱۸.۵متاهلین ۱۸

۴)سطح۳(سال اول سطح ۳) حداقل معدل سطح ۲:مجردین ۱۸.۵ متاهلین ۱۸

۵)سطح ۴(سال اول درس خارج) حداقل معدل سطح سه ۱۸

۶) دوره دوم درس خارج(سال پنجم درس خارج) برادران و خواهران حداقل معدل سطح چهار ۱۸

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به نشانی portal.hozehkh.com/registers مراجعه نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha