دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان با تأکید بر ضرورت نهادینه شدن مالیات در جامعه گفت: پیشنهاد می شود سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش های مجلس تدبیری بیندیشند تا در قالب طرح یا لایحه افرادی را که در امور فرهنگی مشارکت یا در زیرساخت هایی مانند مسجد و حسینیه، دارالقرآن و مانند آن مشارکت می کنند را از معافیت های مالیاتی بهره مند کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به روز مالیات اظهار داشت: مالیات بهترین و منطقی‌ترین راه تامین بودجه کشور است.

وی با تأکید بر ضرورت نهادینه شدن مالیات در جامعه گفت: پیشنهاد می شود سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش های مجلس تدبیری بیندیشند تا در قالب طرح یا لایحه افرادی را که در امور فرهنگی مشارکت یا در زیرساخت هایی مانند مسجد و حسینیه، دارالقرآن و مانند آن مشارکت می کنند را از معافیت های مالیاتی بهره مند کنند.

امام جمعه کنگان افزود: یکی از راههای جذب سرمایه و سرمایه گذار در مناطق کمتر توسعه یافته معافیت های مالیاتی است.

حجت الاسلام محمودی به ضرورت پرداخت مالیات شرکتهای مستقر در شهرستان کنگان اشاره و با تأکید بر این امر بیان داشت: پرونده مالیاتی شرکت های مستقر در کنگان از جمله پتروپارس و آریاکیش به کنگان ارسال و مالیات مربوطه در این شهر پرداخت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha