سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1097371
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
الیگودرز

حوزه/ امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه مالیات نوعی هزینه اجتماعی است که اقشار مختلف جامعه برای بهره‌برداری از امکانات و منابع عمومی کشور، به دولت می‌پردازند، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی در راستای فرهنگ سازی پرداخت مالیات در جامعه تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، به‌مناسبت هفته فرهنگ سازی مالیات، عصر امروز کارکنان اداره امور مالیاتی شهرستان الیگودرز با حجت‌الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز دیدار و گفت‌گو کردند.

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در این دیدار با اشاره به اینکه مالیات نوعی هزینه اجتماعی است که اقشار مختلف جامعه برای بهره‌برداری از امکانات و منابع عمومی کشور، به دولت می‌پردازند، اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی در راستای فرهنگ سازی پرداخت مالیات در جامعه تلاش شود.

وی با بیان اینکه مالیات از منطقی‌ترین و بهترین شیوه‌های تأمین بودجه و هزینه‌های کشور است، خاطرنشان کرد: یکی از آثار و برکات پرداخت عادلانه مالیات، کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است.

وی بر فرهنگ سازی‌ لازم برای پرداخت مالیات در جامعه تأکید کرد و گفت: با بیان آثار پرداخت مالیات در جامعه، می‌توانیم در راستای ایجاد انگیزه در بین مردم برای پرداخت مالیات گام برداریم.

در پایان این دیدار شیخی رئیس اداره امور مالیاتی الیگودرز گزارشی از وضعیت پرداخت مالیات در شهرستان ارائه داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha