یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عرب خزائلی

حوزه/ عرب خزائلی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان استان قم است، از برگزاری ۱۲ رشته ورزشی به همراه رشته‌های آبی در این مجموعه خبر داد.

خانم ملیحه عرب خزائلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فعالیت‌های مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری، عنوان کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری از سال ۱۳۸۸ در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تأسیس و راه اندازی شده است.

بزرگترین مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه بانوان استان قم

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری اظهار داشت: با توجه به ایجاد فرصت نشاط، اوقات فراغت و مباحث سلامت بانوان، این مجموعه با عنایت مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال ۱۴۰۰ پذیرای همه بانوان استان است.

عرب خزائلی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی نسبت به ورزش بانوان، تصریح کرد: یکی از وظایف ما ایجاد سلامت و نشاط روحی برای بانوان و غنی‌سازی اوقات فراغت سالم و ایجاد امکانات و فضاهای تفریحی برای بانوان است که این دغدغه باعث شد این مجتمع در خدمت همه بانوان استان قرار گیرد و امیدواریم این موضوع به بحث فرهنگسازی سلامت بانوان و همچنین فرهنگسازی عفاف و حجاب و آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری با مساحت ۵ هزار متر مربع فضای ورزشی در سه طبقه به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی اختصاصی بانوان استان قم است که از وزارت ورزش و جوانان مجوز تأسیس دارد.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری یادآور شد: شرط اصلی حضور بانوان در این مجموعه، رعایت عفاف و حجاب و پوشش چادر است که الحمدلله استقبال بسیار خوب بوده است.

ارائه ۱۲ رشته ورزشی در ایام تابستان /رشته‌های آبی مجتمع شهیده سیاری

عرب خزائلی با بیان اینکه خانواده سالم با محوریت مادر سالم شکل می‌گیرد و سلامت جسم، سلامت روح را به دنبال دارد، به ارائه ۱۷ رشته ورزشی در طول سال در این مجموعه اشاره کرد و گفت: در ایام تابستان، ۱۲ رشته ورزشی فعال شامل رشته‌های ورزشی بدنسازی، فیتنس،

تی آر ایکس، پیلاتس، برایتونیک، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، اسکیت، تیروکمان، ژیمناستیک و حرکات اصلاحی کودکان ارائه می‌شود.

وی درباره رشته‌های آبی این مجموعه، خاطرنشان کرد: رشته‌های آب درمانی، ورزش در آب و شنا در سطح مقدماتی، پیشرفته، تکمیلی، پروانه و پیش نجات برگزار می‌شود؛ همچنین استخر ویژه کودکان ۵ تا ۹ سال در این مجموعه فعال است.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری با بیان اینکه کلاس‌های شنا به صورت عمومی و خصوصی برگزار می‌شود، افزود: زمان سانس‌های تفریحی استخر از ساعت ۸ الی ۱۲و تک سانس از ساعت ۱۰ الی ۱۲ است. نوبت عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و تک سانس از ۱۷ تا ۱۹ فعال است.

عرب خزائلی اضافه کرد: زمان کلاس‌های آموزشی شنا از ساعت ۱۲ تا ۱۵ در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به واحد پذیرش از فرصت سانس اختصاصی استخر برای آموزش‌های تخصصی شنا، بهره مند شوند.

ارائه تخفیف ویژه بانوان جهت شرکت در کلاس‌های ورزشی

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه، گفت: ما در سال گذشته، فعالیت‌هایی را در حمایت از بحث جمعیت و فرزندآوری داشتیم، از جمله ارائه تخفیف‌های ویژه برای مادران دارای سه فرزند به بالا، تخفیف ویژه سالمندان و همچنین تخفیف‌هایی که به مناسبت‌های تقویمی صورت گرفته است.

عرب خزائلی به تخفیفات ویژه طلاب جاری جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در تمام گروه‌های حضوری، غیرحضوری و مجازی اشاره کرد و گفت: طلاب جاری جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در رشته‌های ورزشی و استخر از تخفیف ۳۰ درصد و طلاب خوابگاهی از تخفیف ۶۰ درصد بهره مند می‌شوند.

وی یادآور شد: از آنجا که در ایام تابستان، استقبال زیاد مراجعه کنندگان را داریم، ارائه تخفیفات به صورت محدود صورت می‌گیرد، اما در نظر داریم با هدف ایجاد اوقات فراغت سالم برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی تابستانه، پایگاه‌های بسیج و غیره طرح‌های تخفیفی تابستانه ارائه نماییم.

برنامه‌های مختلف فرهنگی در مجتمع شهیده سیاری

عرب خزائلی اذعان داشت: یکی از برنامه‌هایی که به دنبال آن هستیم، ایجاد امکانات و فرصت جهت فعالیت تخصصی در رشته‌های ورزشی است که یکی از کارویژه‌های تبلیغی و مبلغ ورزشی می‌باشد.

وی بیان داشت: مربیان رشته‌های ورزشی که سبقه حوزوی دارند، می‌توانند ارتباط مؤثرتری با مخاطب داشته باشند و فرصت‌های مناسبی را برای مباحث تبلیغی ایجاد کنند که در این راستا، گفتگوهایی با اداره کل تبلیغ صورت گرفته است.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری با اشاره به برگزاری برنامه‌های اردویی دانش آموزی، عنوان کرد: این مجموعه می‌تواند برای مراکز فرهنگی که اردوی یک روزه دانش آموزی برگزار می‌کنند، امکانات ورزشی و تفریحی ارائه دهند تا در محیطی شاد و نشاط‌آور به اجرای برنامه‌های فرهنگی تربیتی بپردازند و مجموعه در این خصوص تجربیات موفقی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های مناسبتی، نمایشگاه‌هایی با موضوعات مختلف مانند عفاف و حجاب، جمعیت و غیره برگزار شده است. از آنجا که زمان حضور مراجعه‌کنندگان در این مجتمع محدود است، برنامه‌ها به صورتی است که در زمان اندک تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری بیان داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی با بخش‌های مختلف در آِینده ای نزدیک در بخشهای فرهنگی و اجرای برنامه‌های جدید با هدف ایجاد سبک زندگی سالم و تسهیل در ارائه خدمات خواهیم داشت به عنوان نمونه فعالیت میز مشاوره و پاسخگویی، میز مطالعه و کیوسک خدمات اجرایی از جمله این موارد خواهد بود.

زمان فعالیت مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری و نحوه ارتباط با این مجموعه

وی با اشاره به زمان فعالیت‌های این مجتمع ورزشی، عنوان کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۷ تا ۱۹ به صورت یک سره در اختیار بانوان است و نحوه ثبت نام در دوره‌ها و کلاس‌ها به صورت حضوری است.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری یادآور شد: کانال مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری به نشانی https://eitaa.com/shahidh در پیام رسان ایتا فعال است که همه اطلاعیه‌ها، کلاس‌ها و برنامه‌های مجموعه در این کانال اطلاع رسانی می‌شود. همچنین علاقه مندان جهت اطلاع از زمان‌بندی برنامه‌های ورزشی می‌توانند با شماره تماس ۳۲۱۱۲۳۷۳ در ساعات اداری تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha