شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
جوان

حوزه/ در راستای تحقق شعار ایران جوان بمان، دوره تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت در شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، کانون رهپویان کوثر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و شهرستان الیگودرز و شبکه بهداشت و بنیاد علوی شهرستان در راستای اجرای طرح ایران جوان بمان، دوره تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت را برگزار می‌کند.

دوره تربیت تسهیل‌گر جوانی با حضور اساتید برجسته کشوری حوزه و دانشگاه، روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه، ساعت ۸ صبح در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز برگزار خواهد شد.

ارائه مدرک معتبر از ستاد ملی جمعیت، شرکت در دوره به صورت رایگان، شرکت در دوره تکمیلی به صورت رایگان و اعزام تسهیلگران آموزش دیده به مراکز هدف از جمله مزایای شرکت در این دوره خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه کتاب و پوستر با موضوع سهم من از جوانی جمعیت، برپایی میز خدمت توسط شبکه بهداشت، برگزاری جشنواره خواهر و برادری برای کودکان همراه با میز نقاشی، قصه گویی و تجلیل از مادران شیعه پرور (مادران زیر چهل سال دارای سه فرزند و بیشتر و فعال اجتماعی)، اهدا جایزه به برگزیدگان مسابقه جمعیت و هم خوانی سرود خانواده اسلامی توسط گروه سرود دختران حاج قاسم، از دیگر برنامه‌های جانبی دوره آموزش تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت در شهرستان الیگودرز خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha