یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان اهر گفت: همه ما و خانواده‌ها باید زمینه تشکیل یک زندگی ساده را برای جوانان فراهم آوریم و مشکلات اقتصادی مانع تشکیل خانواده برای جوانان نباشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اهر گفت: اگر به جوانی جمعیت در جامعه توجه نشود، در آینده با پیری جمعیت روبرو خواهیم شد که جبران آن امکان پذیر نخواهد بود و با یک چالش روبرو خواهیم شد.

وی افزود: متأسفانه جوانان به بهانه‌های مختلف به فکر تشکیل خانواده نیستند و اگر هم تشکیل خانواده دهند به فکر فقر فرزندآوری نیستند.

امام جمعه اهر گفت: همه ما و خانواده‌ها باید زمینه تشکیل یک زندگی ساده را برای جوانان فراهم آوریم و مشکلات اقتصادی مانع تشکیل خانواده برای جوانان نباشد.

یعقوب نیک کام معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان اهر نیز خواستار عمل دستگاه‌های خدمات رسان به وظایف خود در راستای جوانی جمعیت شد و کم‌ترین کوتاهی در انجام وظایف را قابل قبول ندانست.

نیک کام گفت: جوانان مشکلات اقتصادی را از علت‌های مهم عدم تشکیل خانواده اعلام می‌کنند، اما تعدادی از آنها به علت راحت طلبی تمایلی برای تشکیل خانواده ندارند.

وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت مبلّغان و روحانیان در ایام محرم در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha