یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روجانیون

حوزه/ امام جمعه الیگودرز با تأکید بر لزوم حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در مساجد و برنامه‌های گوناگون محلات، گفت: برنامه‌های مساجد مردمی و باشکوه برگزار شود و نوجوانان و جوانان در اجرای این برنامه‌ها مشارکت ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز، امروز در نشست هم اندیشی روحانیون پایگاه‌های اجتماعی و امامان جماعت مساجد شهرستان، با بیان اینکه ائمه جماعات مساجد باید تلاش کنند تا نوجوانان و جوانان جذب مساجد شوند، اظهار داشت: ائمه جماعات باید با اجرای برنامه‌های خلاقانه و کاربردی در راستای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی با تأکید بر لزوم حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در مساجد و برنامه‌های گوناگون محلات، گفت: برنامه‌های مساجد مردمی و باشکوه برگزار شود و نوجوانان و جوانان در اجرای این برنامه‌ها مشارکت ویژه داشته باشند.

امام جمعه الیگودرز، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های فرهنگی تبلیغی روحانیون در اجرای برنامه‌ها و مراسمات دینی و مذهبی، یادآور شد: نیازمند ارتقای فعالیت‌ها و کارکردهای فرهنگی مساجد در سطح شهرستان هستیم.

حجت الاسلام حسین سرلک مدیر اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز نیز در این نشست به برنامه‌های مختلف پایگاه‌های هفت‌گانه اجتماعی در مناسبت‌های مختلف اشاره و از زحمات روحانیون پایگاه‌های اجتماعی قدردانی کرد.

در پایان روحانیون محله‌های مختلف الیگودرز در حضور امام جمعه شهرستان، مشکلات این محله‌ها را مطرح و برای اجرای بهتر برنامه در مساجد محلات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha