یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه کمیته حجاب و عفاف استان کردستان

حوزه/ معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: مراقب باشیم تا در بحث نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف هرگز جزیره‌ای عمل نکنیم و حرکت ما منسجم و همراه یکدیگر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان نخستین جلسه کمیته حجاب و عفاف استان کردستان امروز با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در این جلسه اظهار داشت: خروجی‌های این نشست و جلسه باید به صورت عینی در جامعه نمود داشته باشد.

وی افزود: قرارگاه حجاب و عفاف به عنوان یکی از جلسات مهم باید مورد توجه همه باشد و نمایندگان ادارات که در این جلسه حضور دارند باید برای انجام وظیفه محوله اختیارات لازم را داشته باشند.

رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این قرارگاه باید ظرفیتی مناسب برای تصمیم‌گیری‌های درست در این حوزه اجتماعی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به اینکه در اجرای تصمیمات و دستورالعمل‌های این قرارگاه نیازمند یک برنامه واحد هستیم، اظهار کرد: نوع فکر و زندگی نسل جدید با نسل‌های پیشین بسیار متفاوت شده، بنابراین باید در برنامه‌ریزی‌های خود این مهم را مد نظر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر مراقب باشیم تا در بحث نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف هرگز جزیره‌ای عمل نکنیم و حرکت ما منسجم و همراه یکدیگر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha