دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1097236
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
طرح گوهرانه

معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس گفت: طرح «گوهرانه» با هدف کادرسازی جوان و نوجوان مومن انقلابی در بندرعباس افتتاح شد.

خانم زبیده قائمی‌فر،معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، بیان کرد: طرح «گوهرانه» با هدف تربیت جوان طراز اول انقلاب و کادر سازی جوان مومن انقلابی و بصیر و مهارت آموزی دختران، ترویج گفتمان امامین انقلاب در مدرسه و محلات، همچنین با هدف قدرت اقناع سازی در مواجهه با شبهات جامعه افتتاح شد.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور ۱۵۰ نفر از دختران جوان و نوجوان ۱۴ تا ۱۸ سال در سالن سپاه ناحیه بندرعباس و با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(علیه السلام) استان هرمزگان سردار اباذر سالاری و خانواده شهید خلیل تختی نژاد و همچنین خانواده شهید مریدی از شهدای نیروی انتظامی برگزار شد .

معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) میناب از بخش‌های این برنامه خبر داد و گفت: در این برنامه خانم ناظری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد (علیه السلام) از اهداف این طرح سخن گفت و با رمز یا زهرا آغاز این طرح را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: در ادامه این برنامه فرمانده سپاه امام سجاد(علیه السلام) استان هرمزگان سردار اباذر سالاری به ایراد سخن پرداخت و این برنامه را مورد تأیید قرار داد. در پایان با دکلمه‌خوانی و مولودی‌خوانی و دختران با حضور در کنار قبر شهیدگمنام و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا برنامه به پایان رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha