دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1097422
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
اربعین

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان از آغاز فراخوان جذب مبلّغ در ایام  اربعین حسینی خبرداد. 

حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، از آغاز فراخوان جذب مبلغ در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: هدف از صدور این فراخوان انجام هماهنگی های لازم با مواکب تعیین شده در مسیر نجف و کربلا قبل از شروع ایام عزاداری سید و سالار شهیدان بوده است تا مبلغین بتوانند به بهترین نحو در بازه ی زمانی مشخص شده به زوار اباعبدالله الحسین(ع) خدمت کنند.

وی افزود: این فراخوان ویژه مبلغین زبان دان(مسلط به یکی از زبان های عربی، انگلیسی، اسپانیولی و دیگر زبان های زنده دنیا) است تا بتوانند خدمت رسانی بهتری به زوار امام حسین(ع) از کشورهای مختلف اسلامی داشته باشند.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه گفت: تبلیغ در بازه زمانی ۱ تا ۲۱ صفر، ملبس به لباس مقدس روحانیت بودن و یک هفته حضور در مواکب تعیین شده از جمله شرایط شرکت مبلغین در این فراخوان است.

وی اظهار کرد: طلاب جهت ثبت نام باید به آدرس https://mwrbyn-lmll-hw.formaloo.com/1n0kt مراجعه و مشخص نمایند که در چه بازه ی زمانی می توانند به زوار اباعبدالله خدمت نمایند.

مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان در پایان گفت: از تمامی روحانیون خوزستانی که قصد شرکت در مراسم با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی در سال جاری را دارند تقاضا دارم حتما با لباس مقدس روحانیت در این مراسم شرکت کنند تا زوار اباعبدالله از فیض حضور یک روحانی در کنار خود محروم نشده و بتوانند سئوالات دینی، فقهی، اعتقادی، اجتماعی و... خود را با آنها مطرح کنند.

وی در پایان گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فراخوان در ایتا به شماره های ۰۹۱۶۳۰۹۹۵۷۹ ( حجت الاسلام نصاری نماینده روحانیون خوزستانی مقیم قم) و ۰۹۱۶۱۱۵۱۱۵۶ (حجت الاسلام حریفی نماینده روحانیون استان خوزستان) پیام دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha