دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دختران فاطمی

حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: در مقابل بی حجابی باید کار فرهنگی کرد چراکه دشمن برای بی‌حجابی و بی عفتی در انقلاب اسلامی سرمایه گذاری کلان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت روز عفاف و حجاب از طرف پایگاه مقاومت الزهرا(س) صبح امروز در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام مراسمی با حضور امام جمعه سیراف برگزار شد.

حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف در این مراسم گفت: در مقابل بی حجابی باید کار فرهنگی کرد چراکه دشمن برای بی حجابی و بی عفتی در ایران اسلامی سرمایه گذاری کلان کرده است.

وی با اشاره به پایبندی دختران فاطمی به امر حجاب بیان داشت: دختران فاطمی از این چادر به خوبی محافظت می کنند و اجازه نخواهند داد که برنامه شوم دشمن در انقلاب اسلامی پیاده شود.

امام جمعه سیراف ابراز داشت: همه در برابر این کوتاهی مقصر هستند و امروز باید مسؤولان با ظرافت خاص این معضل اجتماعی را حل کنند؛ حجاب از دستورات الهی است و قرآن حتی مقدار پوشش هم بیان کرده است.

حجت الاسلام عاشوری با بیان اینکه لجبازی با خدا و دین اسلام عواقب خوبی ندارد افزود: دشمنان از کاه کوه می‌سازند و این طور نیست که بگوییم زنان و دختران ما از دست رفته اند.

وی با بیان اینکه دختران و زنان حضرت زهرا و زینب سلام الله علیهما را الگوی خویش قرار دهند گفت: از طرفی مسئولین هم به وظیفه خود باید عمل کنند؛ انقلاب کردیم که احکام خدا اجرا شود.

به گزارش حوزه، در این آیین از سوی امام جمعه سیراف از دختران محجبه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha