دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش طلایه داران جهاد تبیین استان ایلام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مساجد پایگاه اصلی تبلیغ هستند و لذا بیشترین ارتباط با مردم باید در این مکان مقدس باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام، امروز در همایش طلایه داران جهاد تبیین که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی لاله با حضور مبلغین استان ایلام برگزار شد، اظهار داشت: یک طلبه به عنوان سرباز امام زمان(عج)، در گفتار و رفتار و عملکردش باید این شایستگی را نشان دهد.

وی افزود: مساجد پایگاه اصلی تبلیغ هستند و لذا بیشترین ارتباط با مردم باید در این مکان مقدس باشد.

وی یادآور شد: مراسمات عید غدیر در استان بسیار باشکوه برگزار شد و در گردهمایی حجاب و عفاف نیز بانوان پرشور حضوری داشتند که پیام این رویداد کاملا روشن است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار کرد: هفته اول محرم، هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده که این موضوع در جامعه در تمام ابعاد باید به‌درستی فرهنگ سازی شود، زیرا اگر امر به معروف و نهی از منکر انجام شود هیچ مدیری حاشیه امنی در برابر تخلفات احتمالی ندارد و عملکرد مسئولین مورد نقد قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه باید این موضوع جا بیفتد که انتقاد تضعیف دولت نیست، خاطرنشان کرد: جای تأسف دارد که از زمان سفر رئیس جمهور به استان تا الان، در استان ایلام طبق برآوردها پروژه‌ای در شان رئیس جمهور برای افتتاح نیست، اگر رئیس جمهور به استان سفر کنند، کدام پروژه را افتتاح می‌کنند؟

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین را در پیش داریم، گفت: مهمترین وظیفه طلاب و روحانیت در ایام اربعین، معرفت افزایی به زائرین است که در این عرصه می‌توان هر موکب یک روحانی داشته باشد و نماز جماعت در آن برگزار و مباحث معرفتی مطرح گردد تا این معرفت افزایی به خوبی در جامعه محقق شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha