شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: هدف دشمن در فضای مجازی تخریب هویت ایرانی بودن، اسلام هراسی، تغییر سبک زندگی و ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده امروز به همّت مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) خواهران بناب با همکاری بسیج خواهران، اداره آموزش و پرورش و هیئت‌های مذهبی با سخنرانی حجت الاسلام بنی فاطمه و با حضور جمعی از مسئولین و با استقبال باشکوه بانوان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در پارک بانوان شهرستان بناب برگزار شد.

سرهنگ حمید شاکری جانشین سپاه ناحیه بناب در این همایش، با اشاره به جنگ شناختی که امروزه دشمن علیه کشورمان شروع کرده، اظهار داشت: اگر در روایت موضوع حجاب و عفاف به خانواده‌ها سستی شود و روایت درست انجام نشود، دشمن آن را به گونه دیگر که مورد نظر خودش می‌باشد، به خانواده‌ها روایت خواهد کرد.

وی هدف دشمن را تغییر افکار مردم جامعه و آسیب به بانوی خانواده دانست و اظهار کرد: تفکر غربی در مورد بانوان چیزی جز نگاه به عنوان ابزار و کالا نیست.

جانشین سپاه ناحیه بناب، با اشاره به توصیه شهداء نسبت به رعایت حجاب و عفاف، یادآور شد: در تبلیغات غربی، حجاب را مانع پیشرفت و موفقیت زنان می‌دانند، در حالی که امروزه بانوان ما در بسیاری از برنامه‌های کشور اعم از دانشگاه‌ها، در رشته‌های پزشکی، رشته‌های ورزشی و آموزشی و انواع مشاغل فعالیت و حضوری موفق دارند.

حجت الاسلام بنی فاطمه استاد حوزه علمیه نیز با اشاره به اهمیت موضوع عفت و حریم خانواده، گفت: در قرن حاضر که تمدن شیعی پرقدرت‌ترین و سیاسی‌ترین و جامع‌ترین قدرت سیاسی در منطقه است، واضح است که یهودی‌ها از جمله کشور آمریکا در تلاش برای ضربه زدن به قدرت شیعی و برتر منطقه باشند.

وی تصریح کرد: امروزه جنگ اساسی، جنگ فرهنگی است و ابزار این جنگ، فضای مجازی است که ابتدا در افکار و سپس در قلب شیعه رخنه می‌کند.

استاد حوزه علمیه، اهداف دشمن در فضای مجازی را تخریب هویت ایرانی بودن، اسلام هراسی، تغییر سبک زندگی و ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی دانست و گفت: مسئله عریان‌سازی را دشمن آخرین سنگر خود می‌داند، اما حضور زنان شهید پرور و انقلابی و دفاع آنها از تفکر شیعی و حریم خانواده، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha