شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس با اشاره به اینکه در ماه محرم و صفر شرایط برای تبلیغ مبلغین فراهم است، گفت: انقلاب اسلامی نیز به دلیل همین منبرها و مجالس منجر به پیروزی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس پیش از ظهر امروز در همایش شمیم حسینی و طلائیه داران تبلیغ که در سالن همایش‌های شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص «همین محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است» اظهار داشت: در واقع این تبلیغ در محرم و صفر است که اسلام را نگاه داشته است.

وی با اشاره به اینکه در ماه محرم و صفر شرایط برای تبلیغ مبلغین فراهم است، گفت: انقلاب اسلامی نیز به دلیل همین منبرها و مجالس منجر به پیروزی شد.

استاندار فارس، فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مبلغین و روحانیون را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: فرمایشات حضرت آقا در خصوص تبلیغ که فرمودند «تبلیغ در دوره‌ پسا اینترنت و هوش مصنوعی اهمیت مضاعف دارد»، از اهمیت بالایی برخوردار است، رهبر معظم انقلاب در مقاطع حساس به نکاتی اشاره می کنند که همان موضوع در آن زمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تأکید بر حساس بودن شرایط، خاطرنشان کرد: طلبه‌ای که وارد عرصه تبلیغ می‌شود باید دارای انگیزه تبلیغ باشد، از این رو مبلغین باید از هرچیز غیر از خداوند که آنان را مانند موضوع معیشت و اقتصاد دور می‌کند دوری کنند، یکی از بهترین راه‌های خدایی، تبلیغ در راه خود خداوند است.

ایمانیه در خصوص شرایط مبلغین در تبلیغ دین اسلام، عنوان کرد: با سواد بودن، تلاش شبانه روزی، تحمل سختی را داشتن، آگاه بودن به شرایط زمان و مکان، خوش بیان بودن و مخاطب شناسی از جمله ابزارهای لازم برای مبلغین در تبلیغ معارف اسلامی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha